Winst junioren, andere teams…?

By 25 september 2011 Nieuws

Wat een mooie “zomerse” zaterdag was, is voor veel korfballers verandert in een teleurstelling. Alleen de A wist te winnen van KCC.

Zelfs eind september, kan het lekker weer zijn. Dat bleek wel toen de jeugd al vroeg in de ochtend mocht gaan spelen. Op het veld van ACKC, kon geen punten worden gepakt. Triade E en Triade B, waren niet bestand tegen de doelpunten van ACKC. Wat balen was voor de jongste korfballers van Triade. Vorige week pakte ze een overwinning op ACKC, maar deze zaterdag lukte dat helemaal niet. Triade B, kon opnieuw geen verschil maken. Het werd spannend, nog op één doelpunt verschil verwijderd, maar ACKC wist nogmaals te scoren en Triade kon het niet meer bijhouden. Bij de E werd het 2 tegen 0 voor ACKC. Triade B tegen ACKC B3, 6 – 4.
Triade C was vorige week tegen PKC dichter bij de overwinning als dat ze afgelopen zaterdag waren. In Papendrecht werden ze getrakteerd op een 6-1 nederlaag.
Wil je dit verslag aanvullen, mail dan naar: website@kvtriade.nl

Op de mogelijk dan toch echte laatste?? wedstrijd op het oude veld (voor de senioren), konden de volwassene geen potten breken. Ondanks de aanwezigheid van de Fanatics en de verdere trouwe aanhang van Triade, kon Triade 1 de opgelopen schade van de 1e helft niet meer recht zetten. Uiteraard had Gemini nog een vieze nasmaak van de laatste ontmoeting tussen beide ploegen en dat lieten ze vanaf de eerste minuut ook zien. Deze wedstrijd waren de groen-witten ook geen schim van de toen overweldigende overwinning. Uiteraard mogen oplopende mutaties geen excuus zijn voor de 1-6 stand die er na 35 minuten op het scorebord stond. Mat, pech, miscommunicatie en het statische spel was de conclusie voor de 1e helft. Gesteund door de Fanatics begon Triade fel aan de 2e helft. Helaas bleef de ploeg uit Gouda ook scoren en verloor de hoofdmacht terrecht met 5-11.

Triade 2 bleef beter in het spoor van hun tegenstander. Groot gedeelte van de wedstrijd hadden ze dan ook het spel onder controle tegen Vios. Alleen uitlopen deedt men niet, mede door de 2 gemiste strafworpen en de vele gemiste korte kansjes. Vios kon aanhaken en uiteindelijk het initiatief overnemen wat leidde tot een 9-10 nederlaag.
Ook met 1 punt verschil verliezen deedt Triade 3. Een mooie eindspurd leverende tegen ’t Capproen net niet het gewenste en verdiende puntje op: 5-6.

De eer van Triade werd deze dag gered door onze junioren. Triade A wist ook hun 3e wedstrijd te winnen. Tegen KCC werd in een sportieve wedstrijd gewonnen met 8-3. Na een goede 1e helft leek het erop dat er weer boven de 10 doelpunten uit zou komen, maar 2e helft vonden de jongens en meiden het allemaal wel prima. Veel korte kansen werden gemist (jaja….. wie de schoen past, trekken hem aan!), maar uiteindelijk valt er niks af te dingen aan deze vooral zakelijke overwinning.

Wil je de wedstrijd beleven uit de ogen van een speler uit dit team? Kijk dan snel op de teampagina van Triade A onder wedstrijdverslagen. https://www.kvtriade.nl/teams/triade-a/wedstrijdverslagen-triade-a/