Handleiding aanmelden vrijwilligerstekort.nl

Stap1:

Ga naar de website Triadekorfbal.vrijwilligerstekort.nl

Stap 2:

Klik op inloggen, het kan zijn dat deze onder het kopje ‘menu’ staat.

Stap 3:

Klik op registreren.

Stap 4:

Voor alle gegevens nauwkeurig in. Gebruik een mailadres waarop je de mails wilt krijgen. Dit zijn onder andere herinneringsmails en mails als je bent aangewezen voor een taak.

***Bij de vraag naar welke taken jouw voorkeur uitgaat, kun je invullen wat jij het liefste doet of wat je kan doen. Voor bardiensten is een VAS certificaat verplicht. Als je deze niet hebt, maar deze wel wilt halen dan kan dat op kosten van de korfbalvereniging.

***Voor het fluiten van wedstrijden is een scheidsrechtersdiploma verplicht, heb je deze niet? Dan kun je deze halen op kosten van de vereniging. Mail hiervoor naar Roelantkant@hotmail.NL of bel/Whatsapp met 0653668642

Stap 5:

Op het mailadres wat je eerder hebt opgegeven is een mail binnen gekomen, je moet je mailadres bevestigen door op de link in die mail te klikken.

Stap 6:

De beheerders(Brendan of Roelant) van VWT(vrijwilligerstekort.nl) moeten jouw aanmelding goedkeuren. Dit kan even duren, duur het te lang? App of mail met Brendan of Roelant.

Stap 7:

Als jouw aanmelding is goedgekeurd kun je gaan inschrijven op taken binnen VWT.

Inschrijven op taken

Stap 1:

Log in met jouw gegevens op de website Triadekorfbal.vrijwilligerstekort.nl

Stap 2:

Je bent nu in jouw persoonlijke profiel. Hier kun je zien of je ‘Aankomende taken ‘ hebt, wanneer deze zijn en welke taken het zijn. Je kunt jouw afgeronde taken bekijken en je ziet een punten overzicht. Dit punten overzicht is NIET belangrijk, hier hoef je geen aandacht aan te schenken.

Stap 3:

Klik op ‘Vrijwilligers’, hier zie je direct een rooster naar voren komen. Je ziet de datum van vandaag, maar je kan hem het beste op ‘MAAND’ zetten. Zo zie je alle activiteiten van deze maand. Ook op doordeweekse dagen en feest dagen.

Stap 4:

Klik op een datum dat je iets zou willen/kunnen doen. Hij opent nu automatisch naar die dag.

Stap 5:

Diensten met een rode balk aan de bovenzijde zoeken we nog vrijwilligers voor, diensten met een oranje balk kun je ook nog op inschrijven en diensten met een groene balk zijn al voorzien van een vrijwilliger.

Stap 6:

Klik op een taak die jij kan en wil doen. Er komt een pop-up in je scherm met alle informatie over die taak. Klik op ‘plan jezelf in’.

Stap 7:

Als het een taak is die niet bevestigd hoeft te worden door Brendan of Roelant ben je gelijk ingepland. Dit kun je zien als de pagina ververst. Is het een taak(scheidsrechter) die door Brendan of Roelant bevestigd moet worden kan het een aantal dagen duren.

Als je hebt ingeschreven op een taak, maar toch niet kunt dan kun je jezelf afmelden. Houdt er rekening mee, dat wij een vervanger zoeken, maar dit niet altijd lukt. Probeer zelf een vervanger te zoeken die zichzelf inschrijft op jouw taak. Dan is het direct opgelost.

Wij kunnen je ook op een taak inschrijven, hier krijg je een mail van als dit gebeurd. Als je deze taak niet kunt doen, kun je jezelf afmelden. Als je de taak wel kunt doen hoef je niets te veranderen.