Om onze prachtige korfbalvereniging zo soepel te laten verlopen, zoals deze op dit moment doet, is er voor gekozen om een systeem te gebruiken om alle vrijwilligerstaken goed in te plannen. Op deze manier kan iedereen zien welke taken er zijn en wat je zou kunnen doen.

In de handleiding zit een uitleg hoe het systeem werkt. Wij vragen jullie om een account aan te maken en te kijken of er taken zijn die je kan en wil doen. Op deze manier kunnen we allemaal een beetje helpen om de vereniging voor iedereen leuk te houden en alle taken te verdelen. Op dit moment staan nog niet alle taken in het systeem, vanaf het seizoen 2018-2019 zullen alle taken in het systeem staan. Nu gaat het om Bardiensten, Keukendiensten en Scheidsrechterstaken.

Het is op dit moment een ‘pilot’ het kan dus zijn dat je tegen dingen aan loopt, mail of app dit naar Roelant zodat het voor andere aangepast kan worden.

Mocht je na het lezen van de uitleg nog vragen hebben of andere informatie willen dan kun je altijd mailen met info@kvtriade.nl of bellen/whatsappen met 0653668642 (Roelant).