Zaterdag 24 sept. 2011

By 22 september 2011 Nieuws

De weersvooruitzichten voor komend weekend zijn goed. Het word lekker warm, ook voor de korfballers van Triade. Bijna alle teams gaan hun wedstrijden spelen, behalve de D.

Te beginnen bij de uitwedstrijden van zaterdag 24 sept. Om 10.30u en 11.15u spelen Triade E en Triade B op het veld van ACKC. De jongens en meiden van de B, konden geen verschil maken in hun vorige ontmoeting tegen ACKC, zij zijn gebrand om deze pot wel te winnen. Triade E weet dat ze kunnen winnen van de E van ACKC, want er werd met 1 – 0 gewonnen. Dit was tevens hun eerste overwinning!
In Papendrecht speelt Triade C tegen PKC C8, ook zij spelen voor de tweede maal tegen elkaar. Als Triade C zich niet laat afschrikken door het soms snelle spel van PKC C8, kunnen ook zij winnen. Afgelopen zaterdag werd het 4 tegen 2 voor Triade C.
Dan de junioren. Zij startten om 11.00u op het veld tegen KCC. Na een weekend rust te hebben gehad én twee overwinningen op zak, zullen zij ook tegen KCC de punten willen behouden.
Triade 3, speelt om 12.30u tegen ’t Capproen 5. In hun tweede wedstrijd van deze competitie, word er uiteraard verwacht van de “senioren” om winst te pakken voor eigen publiek.
Triade 2, gaat de strijd aan tegen VIOS. Van de twee wedstrijden van het tweede werd er één gewonnen en één verloren. Om 14.00u begint deze wedstrijd, waar om het veld al enig sloopwerk is te zien.
Triade 1, speelt voor de zevende keer tegen Gemini. (sinds de “uitvinding” van antilopen.nl/competitie) In de laatste wedstrijd werd Gemini van hun kampioenschap afgehouden, doordat Triade won met 17 – 12. Voor het eerste team is het belangrijk om gelijk goed weg te lopen met een voorsprong, daar het vorige wedstrijd niet helemaal lukte. Wat dan mogelijk tot verrassingen kan leiden.

Iedereen een sportieve zaterdag toegewenst!