Zaterdag 17 sept. 2011

By 15 september 2011 Nieuws

Zaterdag 17 sept. ’11. Komende zaterdag spelen vijf teams, hun wedstrijden. Drie wedstrijden thuis en twee op de velden van DVS ’69 en ZKV.

De uitwedstrijden: Het 1e team speelt, in Zuidland, tegen ZKV. Inmiddels is dit een “bekende” tegenstander, zeker ook geducht. Van de vorige 8 ontmoetingen zijn er twee gewonnen door Triade. Tijdens de laatste ontmoeting werd het 9 tegen 5 voor Triade, dat was op 9 april dit jaar.
Tegen een onbekend DVS ’69 gaat de D ten strijde. In Hendrik Ido Ambacht, begint om 10.00u hun derde wedstrijd.

De thuiswedstrijden: Triade B speelt om 10.00u tegen ACKC. De vorige geregistreerde ontmoetingen zijn uit 2009, toen won Triade B tweemaal van ACKC. Dit is zeker mogelijk voor het team wat ook de vorige twee wedstrijden heeft gewonnen.
Tijdens de kampioenswedstrijd van de C, seizoen 2010-2011, werd er tegen PKC C8 gespeelt. Er werd toen gewonnen. De huidige C is een compleet “nieuw” team. Zij spelen hun wedstrijd om 9.00u.
Waar statistieken al niet goed voor zijn, van de vier gespeelde wedstrijden van Triade E tegen ACKC E, werd er 3 keer gewonnen. Dit was in 2010 en 2011. Dus ook voor hen geldt: er mogelijkheden zijn.

Iedereen een sportieve zaterdag toegewenst en natuurlijk, neem de punten mee of houdt de punten in Langerak/Nieuwpoort!