Zaterdag 15 okt. 2011

By 11 oktober 2011 Nieuws

Zaterdag 15 okt. worden de laatste wedstrijden gespeeld door Triade 2, 3 en de A. Het eerste team, de B, de C en de E zijn al klaar met hun wedstrijden. Het 3e en de D spelen 22 okt. hun laatste buiten wedstrijd.

Voor de senioren teams, zou het goed zijn om met winst af te sluiten. Triade 2 kon ook afgelopen weekend, de punten niet behouden. Maar deze wedstrijd tegen Zevenbergen moet toch wel een partij worden, waar een goed gevoel aan over gehouden gaat worden. Het tweede team, kan niet op dé momenten door breken om een wedstrijd naar hun hand te zetten. Mogelijk wel in de laatste buitenwedstrijd.
Het derde senioren team, heeft nog geen wedstrijd gewonnen. Ook zij zullen graag afsluiten met winst, maar zij krijgen nog een kans in de inhaalwestrijd van zaterdag 29 okt. DSO staat momenteel bovenaan in de poule, maar Triade 3 zal het hun moeilijk gaan maken voor het eigen publiek.

Een voorlopige derde plaats in de ranglijst voor Triade A, zal voor de jeugd niet genoeg zijn om de zaalcompetitie mee te starten. De laatste twee wedstrijden werden verloren, wat nu PKC A7 de ruimte geeft om weg te lopen in de lijst. PKC 10, Vriendenschaar  7 en Triade A 6 punten, dus zaterdag gaat er gewonnen worden om aansluiting te houden met PKC A7.
Spelers en supporters, maak er iets moois van!