Update Jolanda Penning!

By 17 mei 2011 Nieuws

Korfballers/ouders/supporters van Triade.

Als eerste wil ik u allemaal bedanken voor de steun die ik van u heb gehad, na afgelopen zaterdag toen ik tijdens de wedstrijd ben geblesseerd. Maar ook in bijzonder Marijke en Conner Ritmeester die met me mee geweest zijn naar het ziekenhuis en mij gesteunt hebben tijdens de “pijnlijke” onderzoeken.

Ik mocht vandaag(dinsdag) weer thuis komen uit het ziekenhuis. Op de rontgen foto’s waren “gelukkig” geen breuken te zien, alleen door de val is mijn ruggewervel door elkaar geschud, hierdoor had ik uitval van gevoel in mijn rechter been. Gelukkig is ondertussen mijn gevoel helemaal weer terug. Tijdens de dagen in ziekenhuis realiseer ik me pas hoe zware klap het is geweest.En mijn gekeusde ruggewervel moet met rust overgaan.

Nu komt voor mij het zwaarste deel van de revalidatie, thuis rust houden en niet meer doen dan je kan (en vooral dat stukje rustig aan doen). Ik hoop dat ik de laatste wedstrijden van Triade 1 vanaf de zijlijn kan bekijken.
In september 2011 hoop ik weer compleet fit te zijn en sterker terug te komen, zodat we weer een goed seizoen kunnen korfballen.

Als laatste: Triade is echt een hartverwarmende vereninging!

Groetjes Jolanda Penning