Winst derde team!!

By 16 oktober 2011 Nieuws

Zaterdag 15 okt. Wat een vreugde voor de spelers(ters) van het 3e team van Triade. Zij winnen van de voormalige koploper in hun poule. Vooral daar zij nog geen wedstrijd hadden gewonnen tijdens het buiten seizoen. Het 2e en A sloten dit seizoen af met een terleurstellende nederlaag.

Het puntenaantal van Triade 3 stond vooraf aan de wedstrijd op een akelige 0! Grote nederlagen hebben ze niet gekend, maar erg gelukkig waren ze dus niet. Totdat…….. koploper DSO op bezoek kwam. Groot krachtsverschil tussen beide ploegen was er niet. Triade 3 ging wel scherper om met de kansen en gaf de opgebouwde voorsprong nooit meer uit handen; 6-4!

Triade A had als team een collectieve off-day. Zeker de eerste helft waren de junioren geen schim van het team wat dit seizoen nog lang meedeedt voor de prijzen. De wil om te winnen was ver te zoeken en zodoende kregen de jongens en meiden een wedstrijd die ze blijkbaar graag wilde. Merwede maakte hier ruimschoots gebruik van en troefde Triade A volledig af. Een onplezierige, maar hopelijk leerzame les!

Waarom gebeurt dit nu opnieuw? Dit hebben waarschijnlijk de heren en dames van Triade 2 gedacht moeten hebben. Weer geen winst. Was het spel dan zo slecht…dat niet, maar als er niet gescoord wordt dan kun je ook niet winnen. In hun laatste buitenwedstrijd kon Zevenbergen, gelijk vanaf het begin weg lopen, door twee snelle doelpunten. Triade kon niet dichter bij komen. Het verschil bleef, ondanks alle moeite die er werd gedaan om het Zevenbergen lastig te maken; 5-9.