We gaan ervoor!

By 8 september 2011 Nieuws

Zaterdag 10 sept. De tweede speelronde in deze veldcompetitie. Triade 1, 2 en A spelen thuis op het vertrouwde veld. De B, C, D en E spelen uit.

Na een droevige start voor een aantal Triade teams, gaan zij er ook weer tegen aan. Voor de A, de B en de C jeugd word het een makkie, zij gaan de “winnende lijn”, van afgelopen zaterdag, door zetten om ook hun wedstrijd te winnen.
De senioren teams, gaan er zeker voor! Op het thuis veld, zal toch wel winst te pakken zijn. Triade 1 speelt tegen Paalcentraal, een ploeg waar lastig van is te winnen. In de laatste ontmoeting, in Delft, was Triade aan de winnende hand. Er werd in mei van dit jaar met één punt verschil gewonnen. Om 14.00u gaat Triade 2 de strijd aan tegen DSO. Daarvoor zou Triade 3 tegen Merwede spelen, maar deze wedstrijd gaat NIET door!
Kan Triade A ook dit weekend weer een stunt uithalen, door van Vriendenschaar te winnen?

Dan de uitwedstrijden. In Papendrecht speelt Triade B. In Sleeuwijk speelt Triade C. Op het veld in Mijnsheerenland speelt Triade D. Bij Vriendenschaar, Hardinxveld-Giessendam, speelt Triade E.
We gaan er weer voor!