Voorbeschouwing nieuwe competitieronde!

By 22 april 2011 Nieuws

Aan de vooravond van een nieuwe competitieronde kijken we naar de te spelen wedstrijden. Op stille zaterdag spelen de jongste jeugdteams een thuiswedstrijd, terwijl de A, 3e en 1e team van Triade een uitwedstrijd hebben.
Mogelijk zijn de teams geinspireerd door de zaalkorfbalfinale in Ahoy. We gaan het zien!

Triade E start op het korfbalveld met hun wedstrijd tegen HKC. Een spannende wedstrijd tegen de nog ongeslagen Hardinxvelders, die op dit moment de 2e plaats bemannen.
Op hetzelfde moment zal er op veld 2 de wedstrijd van Triade D plaatsvinden. Zij spelen tegen Albatros, die na 3 wedstrijden nog op zoek zijn naar de punten. Goede reden voor Triade D om voor de 2e keer dit seizoen te winnen.
Nog een delegatie uit Zwijndrecht, want ook Albatros C komt naar Nieuwpoort/Langerak. Een wedstrijd tussen de nr1 (Triade) en de nr laatst. Onderschatting kan een gevaar zijn voor het team wat dolgraag kampioen wilt worden.

Triade A mag aan het begin van de middag hun wedstrijd in en tegen Kinderdijk spelen. Vorige keer niet gemeld op deze site, maar ook Triade A heeft zijn laatste wedstrijd gewonnen tegen ACKC. Dit smaakt naar meer volgends de spelers, maar maximale TRIADE-inzet is geboden.
Triade 3 mag in hun kleine competitie het opnemen tegen Oranje-Wit. In Dordrecht moeten ze dan minimaal hetzelfde spel laten zien als hun laatste thuiswedstrijd (gelijkspel). Bij winst zal men uit de degradatiezone wegstappen.
Na 2 oefenwedstrijden en 2 competitiewedstrijden winst, gaat Triade 1 met vertrouwen op naar Vlaardingen. In een competitie waar de ploegen aan elkaar gewaagd zijn, kan de hoofdmacht goede zaken doen. Bij winst zal de afstand naar de koploper naar 4 punten slinken.

De wedstrijd van Triade 2 tegen Nieuwerkerk is versplaatst naar zaterdag 7 mei!