Triade vs Gemini

By 18 oktober 2010 Nieuws

Terwijl bijna alle andere teams van Triade genoten van een welverdiende vrije zaterdag, moest Triade 1 en 2 vol aan de bak in Gouda.
Beide teams konden de punten goed gebruiken, maar helaas werd er niets meegenomen vanaf de andere kant van de Lek.

Triade 2 mocht als eerste beginnen op het mooie veld wat eruit zag als een biljartlaken. Op een 3-2 voorsprong kregen de groen-witten de kans om een gaatje te slaan, maar helaas kantelde Gemini toen de wedstrijd. Dit hebben ze eigenlijk de gehele wedstrijd volgehouden. Triade speelde iets te weinig met de beleving om de wedstrijd te winnen. Alleen in de laatste 5 minuten van de wedstrijd kwam het ‘heilige vuur’ naar boven. Toen was alleen het verschil te groot om nog te kunnen stunten; 13-10.
De hoofdmacht van Triade mocht het aansluitend gaan proberen. De wedstrijd ging in de beginfase gelijk op, zonder groots te spelen. Een moment van verslapping net voor de rust zorgde voor een 8-5 tussenstand. Na de thee zorgde Gemini voor 9-5, maar toen kwam de periode van Triade. Via verschillende mooie aanvallen konden de groen-witten weer aansluiting vinden en zelfs een 12-11 voorsprong pakken. Helaas werd deze fase niet doorgezet en zag Triade aan het einde van de wedstrijd toch een 16-13 nederlaag op het scorebord staan.
Doelpuntenmakers: Gertjan van der Ree (5x), William Buijs (4x), Marjolein Hoogendonk (2x), Diana Stuij en Ivonne v.d. Ree (1x)