Te weinig talent Triade??!!!

By 1 februari 2011 Nieuws

‘Triade got talent’ van a.s vrijdagavond 4 februari gaat niet door! Doordat er te weinig aanmeldingen waren (2!), heeft de jeugdcommissie besloten deze activiteit te schrappen. Uiteraard heel erg sneu voor degene die wel hun talent wilde laten zien en voor de commissieleden die op de achtergrond al druk bezig waren met de voorbereidingen.

Gelukkig……… er komen nog meer activiteiten aan. Hieronder een overzicht voor de komende periode:

– 19 februari             Pannenkoekjes bakken en film kijken                C, D en E
– 19 februari             Feestavond met als thema Carnaval                    A en 2e
– 19 maart                Gourmetavond                                                    Senioren/donateurs/ouders
– 25 mei                    Schoolkorfbaltoernooi

Activiteiten binnen Korfbalvereniging Triade zijn belangrijk voor de gezellige sfeer, waar onze vereniging bekendt om staat. Helpen jullie mee om dat zo te houden? We rekenen op jullie deelname!