Resultaten Paasweekend Triade

By 24 april 2011 Nieuws

Spannende wedstrijden waren er aangekondigd…… spannende wedstrijden zijn er geweest. Door het schitterende weer is er veel bloed, zweet en tranen gevloeid. In sommige gevallen voor een terrechte overwinning. In andere gevallen stond Triade net aan de verkeerde kant van de score. Lees snel verder hoe de wedstrijden zijn afgelopen in het paasweekend!

Alle thuiswedstrijden van Triade werden gewonnen. Triade E won overtuigend met 6-0 van HKC. Hierdoor klommen de jongens op naar de 2e plaats. Jammerlijk voor dit team is dat Movado geen fouten maakt en opnieuw doordraaft naar het kampioenschap.
Triade D heeft in een bloedstollend spannende wedstrijd opnieuw de wedstrijd naar zich toegetrokken. De achterstand die op het scorebord stond tegen Albatros, werd uiteindelijk omgezet in een voorsprong.
Ook Triade C mocht het opnemen tegen Albatros. Vooraf moesten de jongens en meiden oppassen voor onderschatting. Maar er was niets aan de hand en Triade C speelde fluitend de wedstrijd uit….. duidelijke overwinning dus!
Triade A verloor hun uitwedstrijd tegen Kinderdijk. De dames en heren kwamen geen moment in de wedstrijd. Weinig vertrouwen in elkaar zorgde ervoor dat ze bij rust 3-0 achter stonden. Na rust oogde het beter, maar de wedstrijd kwam niet meer tot leven in het warme Alblasserdam. Of toch wel? Hoe dan ook, Triade A moet volgende keer uit een ander vaatje tappen om te winnen.
Triade 3 zorgde voor een knappe overwinning. Tegen een jong Oranje-Wit werd er gewonnen. Met zelf ook 3 jeugdige spelers in de gelederen wonnen de groen-witten met 3-8.

De kraker van de dag ging tussen de huidige koploper Spirit en de ploeg in vorm Triade 1. Helaas kon de hoofdmacht niet voor een stunt zorgen. De bondscheidsrechter kwam niet opdagen, hierdoor werd er een scheidsrechter van de thuisploeg aangewezen en startte de wedstrijd een half uur later.
Tijdens de gehele wedstrijd konden beide ploegen met de overwinning er vandoor gaan. Beide partijen hebben hun kansen gehad, maar Spirit was de gelukkigste. Triade nam brutaal een 1-3 voorsprong, maar voor rust kwam de tegenstander al langszij.
Na rust werd het een open wedstrijd en werden er veel doelpunten gemaakt aan beide kanten. Dit zorgde voor een spannende slotfase, waarin ook de scheidsrechter moeite had om objectief te blijven. Hoe dan ook, Triade verloor tegen Spirit voor de 2e keer dit jaar met 1 punt verschil; 13-12.
Doelpuntenmakers: William Buijs 5x, Gertjan van der Ree 4x, Arno van der Ree 2x en Diana Stuy 1x.