Pakken de Triade teams hun punten?

By 10 februari 2011 Nieuws

Er komt een zaterdag aan waar zes van de zeven teams van Triade zich van hun beste kant mogen laten zien. Triade 1 en 2, weten wat hun tegenstanders kunnen. Zij hebben al tegen elkaar gespeeld in een thuiswedstrijd. Voor Triade 3, de A, de D en de E word het een eerste kennismaking met de tegenstanders.

In Delft wordt er gekorfbald door Triade 1 tegen de studenten van Paalcentraal. In de vorige wedstrijd gingen de studenten met twee punten terug naar Delft. De heren en dames van Triade zullen er alles aan doen om nu de punten mee te nemen.

Voor Triade 2 wordt er gespeeld tegen Vriendenschaar in sporthal De Appelgaard. De meningen over de sporthal zijn nogal verdeeld…? Triade 2 kan punten gebruiken om van de laatste plaats te geraken. Met twee punten gaat Triade Deetos voorbij.

Dan op papier “twee krakers”. Voor Triade 3 om plaats 4 en 5, maar Triade 3 staat op dit moment te ver achter op Vriendenschaar met vier punten verschil.
Olympia A en Triade A gaan strijden om plaats vijf en zes. Triade A kan Olympia voorbij gaan als er winst wordt geboekt.
De D van Triade speelt hun wedstrijd tegen de koploper, daar is nog niet tegen gekorfbald. Maar mogelijk kan er een stunt worden uitgehaald door van de koploper te winnen.
Het viertal van de E speelt hun tweede wedstrijd deze week. Op woensdag en zaterdag voor hen een wedstrijd. Aan de stand te zien zou er een kans zijn voor het viertal om te winnen.

Iedereen veel sportiviteit toegewenst en dat er veel gescoord mag worden voor Triade!