Op naar de …

By 31 maart 2011 Nieuws

Op naar de….punten/de winst/het verlies/de gezelligheid….wat gaat deze voorjaarscompetitie ons brengen. Kijkend in de korfbalbol zien we…..
De eerste korfbal zaterdag voor Triade komt er aan. Alle ploegen gaan hun wedstrijden spelen. Op het vertrouwde gras van het korfbalveld of op een kunstgrasveld bij de andere verenigingen.

Triade 1 en 2 gaan verder met hun competitie, die begonnen is in het najaar van 2010. Het 1e gaat naar Leidschendam om hun wedstrijd te spelen tegen SEV. Thuis werd er gewonnen met 13 tegen 11. Zal dit nog een keer lukken?
In Bodegraven speelt Triade 2 tegen Vriendenschaar, daar werd drie punten verschil van verloren thuis, 7 – 10.Het derde en de A spelen uit tegen resp. ADO 6 en PKC A.
Om 10.00u beginnen de wedstrijden van de E en de D. Triade E wist vorig weekend al te winnen van Deetos met 13 tegen 0. Om 11.00u speelt Triade C tegen GKV C.

Spelers/supporters veel plezier met de wedstrijden én Op naar de …..!?