Op jacht naar punten!!!!

By 9 december 2010 Nieuws

Komende zaterdag staat er eindelijk weer eens een vol programma te wachten voor korfbalvereniging Triade. Op Triade A na mag elke ploeg op jacht gaan naar de punten. Dit alles met de brede steun van de  ’thuisaanhang’!

’s Morgens in alle vroegte (09.00) staan de jongens van de E klaar om hun wedstrijd te beginnen. Waar vorige week nog ruim verloren werd van een team uit Dordrecht, staat nu het volgende team uit de Drechtstreek in het veld. Kunnen onze jongens zich revancheren?
Ondertussen staat de ploeg van Wim en William (Triade C) te popelen om aan hun wedstrijd te beginnen. Om 10.00 zullen zij van start gaan tegen HKC. Kunnen zij het wedstrijdniveau van de laatste wedstrijd halen en zodoende een overwinning afdwingen? Kom langs en moedig ze aan!
Als laatste in de morgen mag Triade D spelen. Om 11.00 zal de bal rondgaan met als tegenstanders de dames van Kinderdijk. Voor onderschatting hoeven we niet bang te zijn met het jonge team van Triade. Lastig gaat het wel worden tegen een nog ongeslagen tegenstander, maar onmogelijk is het zeker niet!

’s Avonds is het de beurt voor de ‘grotes’! Met om 17.50 gelijk een spektakel op het programma, waar Triade 1 het gaat opnemen tegen Paal Centraal. In het najaar tijdens het veldseizoen kwamen beide ploegen nog tot een remise. Uiteraard is de hoofdmacht gebrandt om nu voor de overwinning te gaan.
Dit geldt ook voor het 2e wat aansluitend hun wedstrijd zal spelen. Sterk verdedigende ploegen komen ze in de poule tegen en Vriendenschaar uit Hardinxveld zal niet minder hun best doen om het voor Triade lastig te maken. Dachten ze bij Triade 2, na verschillende blessures weer compleet te zijn, komt het wegvallen van Conner toch weer hard aan. Ondanks dat zullen de hoofdjes omhoog gaan en maximaal voor de overwinning gaan.
Waar afgelopen zaterdag de uitwedstrijd tegen PKC werd afgelast, wil Triade 3 nu in eigen huis toch van start gaan. Om 20.15 kunt u zien of de groen-witten zichzelf titelkandidaat mogen noemen. Een echte kraker dus van de nr2 (Triade) tegen de koploper.

Oftewel, er is weer genoeg te beleven en te genieten in ‘ topsportcentrum’  De Reiger. Uiteraard kunnen de teams alle steun goed gebruiken, dus kom gezellig langs en moedig ze aan!