Na 24 min….Triade 3

By 6 februari 2011 Nieuws

In sporthal De Reiger speelde Triade 3, hun wedstrijd tegen Good Luck op zaterdag 5 febr. Vorige week werd er uit tegen Good Luck gespeelt waar Triade verloor met 16 tegen 10.

Om 20.45u begon de wedstrijd tussen Triade en Good Luck uit Middelharnis. De aanvallen in het eerste kwart waren matig. Het eerste doelpunt kon door geen van beide ploegen gemaakt worden. Pas na 24 minuten werd er voor het eerst gescoord door Triade 3. In de zes minuten dit volgde werd er nog 4 keer gescoord. Bij rust stond het 3 voor Triade en 2 voor Good Luck.

In de tweede helft, werd er gewisselt. Harm-Jan voor Bram en Jorien voor Dia. De beide invallers waren goed voor drie doelpunten, waardoor het verschil gemaakt kon worden. Voor Jan kwam er in de tweede helft, zijn eigen woorden: ” een korfbalpaal voorbij wandelen”. Jan klapte zeer hard met zijn knie tegen de korfbalpaal. Hij werd opgevangen door Dia en Bram kwam voor Jan in het veld. Gelukkig kon Triade deze klap wel te boven blijven en werd er gewonnen van Good Luck met 8 tegen 3.

De doelpunten zijn gemaakt door: Harm-Jan 2x, Jorien-Jan-Dia-Bram-Klaas en Marijke (wat een extra compliment waard is voor Marijke!!) allen scoorde 1x