Met vertrouwen op zoek naar … de punten!

By 13 januari 2011 januari 16th, 2011 Nieuws

Ook komend weekend staat Triade een vijftal wedstrijden te wachten. Wedstrijden waarin geknokt zal worden voor de broodnodige punten. 1 ploeg draait nog goed mee bovenin, de 2 andere in de middenmoot en 2 seniorenteams zijn op zoek naar de eerste punten van dit seizoen.

Triade C begint ’s morgen met een uitwedstrijd tegen Vriendenschaar. Sowieso niet verliezen is het uitgangspunt, maar mogelijk valt er wel meer te halen in deze lastige uitwedstrijd. Een ding is zeker, er zal vanuit een ander vaatje getapt moeten worden ten opzichte van afgelopen wedstrijd tegen GKV.
Ook Triade E mag ’s morgens nog aantreden. In hun geval wordt er afgereisd naar Noord-Brabant; ACKC uit Almkerk. Beide ploegen hebben evenveel punten uit de afgelopen 4 wedstrijden. Spannend genoeg dus, maar is dat ook in het veld zo?
Als laatste van de jeugd mag Triade D ’s middags om half 3 aantreden in Alblasserdam. Begin december stonden ze ook tegenover elkaar en toen trokken de jongens en meiden in het groen/wit aan het langste eind! Krijgen ze dat weer voor elkaar?
Dan mogen ’s avonds of voor sommige misschien wel ’s nachts de senioren aan de slag. Triade 1 speelt om 20.30 een thuiswedstrijd tegen ESDO en Triade 2 aansluitend om 21.40 tegen De Voltreffers. Voor beide ploegen geldt hetzelfde; winnen! Goede en matige wedstrijden hebben tot nu toe nog niet geleidt tot punten. Komende wedstrijd is voor beide ploegen een ultiem moment om daar eens verandering in te brengen. Als de spelers vol vertrouwen er voor gaan, hebben ze alleen jullie steun nog nodig…… wees welkom!