“Laat maar komen…..!”

By 19 mei 2011 Nieuws

‘Laat maar komen……!’
Sommige van jullie zullen wel denken: “Wat een gewaagde uitspraak!”  Het is maar net wat er mee bedoeld wordt. Laat maar komen…… de supporters – de rust – het mooie weer – de 3e helft – de tegenstanders…… vul het zelf maar in!
Komend weekend staan er in ieder geval weer een aantal korfbalwedstrijden op het programma. Elke ploeg van Triade mag aan de slag en dit zal allemaal op ons thuisveld gebeuren.

We beginnen met een echte topper! Triade C tegen Merwede. Hier staat veel op het spel. Met door Merwede nog een wedstrijd minder gespeeld te hebben, zijn beide ploegen nog ongeslagen. Een echte kraker dus tussen de nr. 1 en de nr. 2. En eigenlijk mag je wel zeggen dat de winnaar een grote stap zet richting kampioenschap. Om 10.00 begint deze wedstrijd en veel support kunnen de jongens en meiden van de C wel gebruiken.

Rond datzelfde tijdstip zijn er al twee ploegen klaar met spelen. Triade E en Triade D hebben dan al hun wedstrijd gespeeld tegen respectievelijk Eureka en Kinderdijk.
Triade E, waar de trainingen laatste tijd erg goed bezocht worden, draait ook dit seizoen weer goed bovenin mee. Helaas door een erg sterk team (Movado) in de poule redden ze de nr.1 plaats elke keer net niet. Hopen op een misstap van de koploper, maar uiteraard moet er zelf wel worden gewonnen.
Over koploper gesproken; Triade D neemt het tegen ze op en zullen er flink tegenaan moeten gaan om de wedstrijd positief af te sluiten. Dit kan alleen als er goed wordt samengespeeld en als team ervoor gaan. En onthoudt 1 ding: korfbal is een teamsport en alleen kom je nergens. Succes jongens en meiden!

Triade A is uit op een revanche. De jongens (incl. een enkele dame) van PKC komen erweer aan. De vorige wedstrijd rustte Triade met een voorsprong, maar na rust ging PKC toch nog ruim aan de haal met een overwinning. Doelstelling: dat gaat niet nog een keer gebeuren!
Ondertussen zal het middag zijn als Triade 3 het mag opnemen tegen Ado. Bij winst zal er van stuivertje gewisseld worden van plaats 3 naar 2. Afhankelijk van de andere partij is dan de competitie nog niet beslist. We gaan het zien hoe zaterdag Triade 3 voor de dag komt.

Een mooi affiche staat er voor Triade 1 en 2. Beide zullen het opnemen tegen ’t Capproen uit Hellevoetsluis. Voor beide ploegen staat er niet veel meer op het spel, maar uiteraard is een overwinning altijd welkom.
Na o.a. de ernstige blessure bij Jolanda Penning zijn er bij de dames komende zaterdag mutaties, maar dit zal ruimschoots worden opgevangen door jeugd en tallent! Triade 2 zal beginnen om 14.00 gevolgd door de hoofdmacht om 15.30.

Genoeg te zien dus komende zaterdag!  Wees welkom en steun de teams van Triade. Enne…….’laat maar komen’!!!!!!!