Koveni toernooi 2011

By 28 augustus 2011 Nieuws

Zaterdag 27 augustus. Op de velden van korfbalvereniging Koveni en omliggende voetbalverenigingen werd het Koveni toernooi gespeelt. Er deden 19 verenigingen met 111 teams mee, deze verdeeld over 23 poules. Triade ging de strijd aan met het 1e, 2e, de A en de B.

Sinds de voorbereidingen, die al begonnen waren ruim voor de zomervakantie, werden er spelers en speelsters gevraagt om mee te gaan naar het Koveni toernooi in Nieuwegein. De selectie, het A team en het B team waren aanwezig om voor de winst te gaan. Het toernooi duurde voor drie teams 4 wedstrijden, alleen het tweede zat in een poule van 4 teams, zij speelde 3 wedstrijden.
Zeker in de ochtend was het erg goed weer, ondanks de voorspelde regen. In de loop van de middag werd het bij vlagen slechter, regen dus. Het spel van Triade werd er niet slechter om.
Tijdens de prijsuitreiking werd Triade 1 beloond met een beker, voor de eerste plaats in hun poule. Voor het B team, was er geen eerste plaats. Waarschijnlijk door een te laag doelsaldo.
Hieronder staat de einduitslag van toernooi Koveni:
Toernooi 2011 Einduitslag

[lg_folder folder="Koveni toernooi 2011" paging="true"]