Kick-off… zaalcompetitie 2011-2012!

By 10 november 2011 Nieuws

Komende zaterdag is het eindelijk zover voor velen korfballiefhebbers; the kick-off van het nieuwe zaalseizoen! Sommige teams moeten nog even geduld hebben. Geen last meer van wind, regen, molshopen en andere valkuilen. Perfecte omstandigheden voor Triade om veel doelpunten te gaan maken in het komende zaalseizoen.

De voorbereidingen zijn alweer even bezig, elk team heeft al kunnen proeven aan de zaalomstandigheden. Komende zaterdag zullen Triade 1, 2, D en E weten hoe ze ervoor staan.
’s Morgens gaat Triade E op bezoek bij ACKC uit Almkerk. Uiteraard reuze spannend voor het team wat nog nooit een zaalwedstrijd heeft gespeeld in competitieverband. Jongens en meisjes, zet hem op!
Uiteraard wensen we dat Triade D ook toe. Zij reizen dezelfde richting op(Noord-Brabant) om tegen SKV in Sleeuwijk te gaan spelen.

’s Avonds is het tijd voor Senioren 1 en 2. Er zal respectievelijk gestreden worden in Delft tegen Paal Centraal en in Zwijndrecht tegen Albatros. Na goede voorbereiding met 3 oefenwedstrijden voor de selectie, zou je zeggen dat ze er klaar voor moeten zijn. In de oefenwedstrijden tegen Vriendenschaar (14-14), ZKV (18-6) en Ter Leede (24-13) stond iedereen op scherp en werd er door een ieder veel gescoord.
Woensdagavond na de laatste oefenwedstrijd hebben Yvonne Zaal en Dirk Kolkman wederom de selectie bekendgemaakt. Met de woorden dat de heren het hun deze keer ontzettend lastig hebben gemaakt en dat de verschillen kleiner zijn geworden, wist een ieder waar het aan toe was. Voor de een blijdschap, voor de ander terleurstellend!

We wensen een ieder deze zaalcompetitie veel succes en plezier toe. Gedraag je en ga respectvol met je tegenstanders, de scheidsrechter en je teamgenoten om! En zorg ervoor met je team dat wij veel overwinningen mogen melden op deze site!