Kerstborrel Triade!

By 18 december 2010 Nieuws

Afgelopen vrijdag was het weer zover; de jaarlijkse kerstborrel bij korfbalvereniging Triade. Dat geheel Nederland ontregelt was door de sneeuw, bleek wel aan de rustige opkomst aan het begin van de avond. Maar beetje bij beetje bleven er toch leden binnenglijden, waardoor het uiteindelijk nog gezellig druk werd!

Een kerstborrel bij Triade zonder verloting is geen kerstborrel. Stapels met loten werden verkocht, zowel in de ‘ voorverkoop’  als tijdens de borrel. De meeste gesponserde prijzen werden tijdens de avond al opgehaald. Een aantal prijzen hebben nog geen rechtmatige eigenaar gevonden;
Verrassingstas op nr. 263, sfeerkaars op nr. 763 en een elektrische pannenkoekplaat op nr. 764. De prijzen kunnen alsnog worden opgehaald bij Linda en Jolanda Mulder (Liesdel 22)
De klapper van de avond, dvd-speler met 3x films, werd door Diana Stuy wel gelijk meegenomen naar huis.
Binnenkort zullen er weer meer activiteiten georganiseerd worden, maar daar meer over later op deze site!