Geen winst laatste veldwedstrijden

By 23 oktober 2011 Nieuws

Wat een mooie afsluiting kon worden voor het 3e en de D is uit gelopen in een teleurstelling. Beide teams konden niet winnen van hun tegenstanders, Merwede en Oranje Zwart.
Bij het schutterstoernooi waren er wel winnaars: Martijn, Twan en Bo hebben gewonnen in hun poule!

Het was koud, maar gelukkig konden de D jongens en meisje wel spelen terwijl het steeds een beetje warmer werd. In de zon was het heerlijk voor de supporters. Oranje Zwart speelde een rustig spelletje, wat mogelijk wel wennen was voor de jeugd van Triade. De verre afstandschoten gingen er heel gemakkelijk in. Daardoor kon Oranje Zwart het verschil houden. De D gaf alles wat ze waard waren, maar de doelpunten bleven uit. Als we kijken naar het aantal kansen dat de D kreeg, dan zou je zeggen waarom winnen ze niet. Ook korfbal blijft een sport waarbij de bal echt door de korf moet gaan om met winst van het veld te lopen. Eindstand 4 tegen 6 voor Oranje Zwart.
Om 12.00u begon de laatste wedstrijd van de najaar veldcompetitie. Triade 3 tegen Merwede, op papier twee ploegen die punten nodig hebben. Bij Triade draaide het spel bij vlagen aardig, maar het tempo was te gemakkelijk bij te houden door Merwede. Zij maakten de kansen heel makkelijk af en konden daardoor winnen. 8 voor Merwede en 3 voor Triade.

Het schutterstoernooi: in drie poules werd er gestreden om de winst. De jeugd had vijf minuten de tijd om zoveel mogelijk punten te scoren. Het was bijna windstil, dus kon er heel gericht geschoten worden. De winnaars: bij de jongste “korf” Bo, de middelste “korf” Twan en bij de oudste “korf” Martijn. Gefeliciteerd!

We gaan ons op maken voor de zaalcompetitie, op zoek naar andere schoenen en mogelijk ook andere sokken. Geen last van de wind, de kou, de zon. Maar lekker snel spelen en trainen in “onze” twee thuis hallen: De ooievaar en De reiger. Iedereen succes tijdens de zaal competitie!
(kijk voor de oefenwedstrijden en trainigstijden: https://www.kvtriade.nl/2011/10/oefenprogramma-en-trainingen-zaal-2011-2012/
de indelingen zijn bekend, kijk op http://www.knkv.nl/Flex/Competitie/Stand.aspx?PageID=13956 of antilopen.nl/competitie)