één doelpunt te weinig…

By 12 februari 2011 Nieuws

Voor sporters is het moeilijk om te blijven kijken naar positieve aspecten van korfbal, dan naar de negatieve zaken. Alle drie de senioren teams verliezen hun wedstrijd met één doelpunt verschil. Wat is sport dan ontzettend hard!
Maar het E team van Triade heeft twee overwinningen behaald in één week! Voor de jongens en meisjes van het D team, was KCC veel te sterk, zij gingen onderuit.

Wat was de teleurstelling groot, toen Triade 1 van het veld afliep met één tegen doelpunt verschil. In de wedstrijd in Delft werden 21 doelpunten gemaakt, maar opnieuw niet in het voordeel van Triade. Het scorebord loog vandaag niet. 11 doelpunten voor Paal Centraal, 10 doelpunten voor Triade.

De eerste score was voor Triade William Buys. De voorsprong werd uitgebreid door Gertjan vd Ree tot een goede voorsprong, 1 tegen 3. Beide ploegen bleven bij elkaar, dat was ook te zien aan de stand bij rust vijf tegen vijf.
In de tweede helft scoorde het team van Paal Centraal vier doelpunten op elkaar volgend. Triade keek tegen een achterstand aan van vier doelpunten. Was dan echt alles verloren? Invaller Brendan Ritmeester verkleinde als eerste de achterstand. Daarop volgde nog drie doelpunten, máár één te weinig.

De scores tegen Paal Centraal: Gertjan v.d. Ree 5x, William Buys 2x, Wim Korevaar en Jolanda Penning en Brendan Ritmeester allen 1x.

De wedstrijdverslagen van de andere teams volgen hopelijk nog?!