Even voorstellen……

By 26 oktober 2010 november 1st, 2010 Nieuws

Hey hallo daar, leuk dat jullie (al regelmatig) kijken op deze nieuwe website van Korfbalvereniging Triade!
Zo af en toe werden we aangesproken door mensen binnen en buiten de vereniging met de vraag of  Triade ook op het World Wide Web was te vinden. Met een kort ‘hyves’-antwoord moesten ze het doen. Maar nu is alles anders en mogen we sinds de ledenvergadering van 2010 met trots deze site aan jullie voorstellen.

Nadat Arno van der Ree heel wat uurtjes heeft gestoken in het maken van deze site is het nu tijd voor degene die er verder invulling aan gaan geven; Wim Korevaar en Gertjan van der Ree. Via dit bericht willen wij als beheerders ons even voorstellen en jullie vertellen wat de mogelijkheden zijn.
Mochten jullie een evenement bekendbaar willen maken, een verslag willen plaatsen of foto’s op de site willen zetten, verzoeken wij jullie om een mailtje te sturen naar: website@kvtriade.nl. Daar zullen wij het bekijken en op de juiste locatie zetten.

Juist omdat www.kvtriade.nl nog in de kinderschoenen staat, zijn wij erg benieuwd naar jouw reactie. Heb je tips, leuke ideeen, een kritische noot of mis je iets, laat het ons weten!
Zelf zijn we nog bezig met een verjaardags- en evenementenkalender, teamfoto’s, smoelenboek en willen we sponsoren de gelegenheid geven om een advertentie te plaatsen ergens op deze site. Oftewel er is nog veel werk aan de winkel, maar met jullie enthousiasme zorgen we ervoor dat korfbalvereniging steeds professioneler wordt.

Rest ons nog om jullie veel plezier te wensen op deze site en we hopen jullie weer snel te ontmoeten aan de lijn of ‘online’.