Een nieuwe start!

By 31 augustus 2011 Nieuws

Zaterdag 3 september. Het eerste speelweekend voor alle teams van Triade. Het word een nieuwe start in meerdere opzichten. De senioren en junioren spelen uit. De andere jeugdteams spelen op het “oude” veld bij kantine De Treffer.

Wat een goede start zou worden, was bijna omgezet in teleurstelling. Het nieuwe veld, achter de school, zag er veel belovend uit, maar er groeide een onkruidje doorheen. Daar word voorlopig niet op gespeeld. Is dat het dan?
Triade zou Triade niet zijn, als ook dat werd opgelost. Metname de mannen van “de nieuwe kantine” nu al hulde voor jullie werk! Zo af en toe word er door menig korfballer wel wat opgevangen wat betreft de voortgang van de nieuwe kantine, maar het bouwbedrijf wat de kantine zou moeten opleveren, laat zich een beetje van hun negatieve kant zien. Een dingetje hier, een schroefje daar. Het houdt nog niet over.
Is het dan alleen maar negatief bij Triade?

Zeker niet. Hoogtepunten:
* een nieuwe selectie (met dank aan selectiecom.)
* de fantastische benefietdag, zaterdag 20 augustus (zie foto’s en verslag elders op de site)
* Alle jeugdteams én Triade 3 die gaan voor hun kampioenschap!

Om 9.00u word er gestart met jeugd. Triade E en C gaan het hun tegenstanders heel erg lastig maken om te scoren. Merwede E5 en Sporting Delta C5 kunnen er tegen aan. De D en de B zijn om 10.00u aan de beurt om hun wedstrijd te spelen, GKV B3 en SKV D1 gaan waarschijnlijk, als het aan de jongens en meiden van de D en B ligt met lege handen naar huis.
Dan de uitwedstrijden voor aankomende zaterdag 3 sept. De A, om 11.00u bij Korbis. Scheldevogels gaat zich klaar maken voor Triade 3, om 13.00u. De ene helft van de selectie, Triade 2 gaat om 14.15, hun strijd aan in Oosterhout tegen Voltreffers 3. In Den Haag, gaat Triade 1, hun punten ophalen, tegen GKV 1, tenminste als het aan Triade 1 ligt.

Iedereen, spelend of langs de lijn veel succes, in deze veldcompetitie 2011-2012!