Druk weekend voor de boeg!

By 29 september 2011 Nieuws

Komende zaterdag mogen alle teams van korfbalvereniging Triade weer vol aan de bak gaan. Van de 7 teams zal er maar eentje gebruik kunnen maken van het thuisvoordeel. De andere teams mogen allemaal de mouwen gaan opstropen elders in het land! Dit leverd verscheidene vliegkunsten op voor de trainers/coaches om bij beide wedstrijden aanwezig te zijn. Succes iedereen!

Triade 1 gaat het in de 5e competitieronde opnemen tegen SEV. In Leidschendam hoopt de hoofdmacht de vieze nasmaak van vorige week te gaan wegspoelen. Vorig veldseizoen werd er nog met 4 doelpunten verschil gewonnen, dus dat biedt perspectief.
’s Morgens vroeg de wekker zetten mogen de dames en heren van Triade 2. Om 09.00!!! vertrekken zij al richting Bergen op Zoom. Door zowel het tijdstip als de afstand mag Triade alleen maar voor de volle winst gaan!
Triade 3 zal het van de senioren het dichtsbij gaan opzoeken. In Rotterdam zal er gestreden worden tegen NIO en op die manier hoopt Triade 3 zijn eerste punten binnen te halen.

Triade A doet het daarentegen een stuk beter. Zij hebben na 3 wedstrijden nog geen puntverlies geleden en mogen ook in Bodegraven geen fouten maken als ze serieus kandidaat willen blijven voor het kampioenschap!
Triade B strijdt voor de 2e plaats en zal het in Gorkum opnemen tegen het puntloze GKV. De C’tjes gaan op bezoek bij Sporting Delta in Dordrecht. In hun poule wint iedereen van iedereen en staat Triade C onderaan met evenveel punten als de nr.1. Alles is dus nog mogelijk!
Triade E mag ’s morgens ook bedtijds vertrekken. De allerkleinste zullen weer enthousiast gaan spelen tegen Merwede uit Sliedrecht.

Zoals gemeld gaat alleen Triade D gebruik maken van het thuisvoordeel. Genoeg redenen dus om dit team aan te gaan moedigen. Om 10.00 begint hun wedstrijd tegen Emergo. Een spannende wedstrijd tussen de koploper en de nr.2 Triade. Aansluiten of afhaken is het motto!