De laatste wedstrijden in 2011

By 18 december 2011 december 22nd, 2011 Nieuws

In 2011 zijn alle wedstrijden gespeeld voor korfbalvereniging Triade. De standen halverwege de zaalcompetitie, zijn bekend. De Triade teams nemen de volgende plaatsen in: 4, 7, 1, 2, 4, 4, 6, 6. In volgorde van groot naar klein.

Door te verliezen in Papendrecht maakt de B niet de stap richting de top in de poulelijst. Bij rust: 7 – 0. De jongens en meiden maakten veel fouten, waardoor PKC heel makkelijk kon scoren, en de communicatie was ver te zoeken. In de tweede helft heeft de B zich prima hersteld. 4 -3 in de 2e helft. Dit maakt de eindstand op 11 tegen 3 voor PKC.

Na een lange reis naar Tholen stonden de jonge talenten van Triade D te trappelen om aan de wedstrijd te beginnen. Emergo begon sterk aan de wedstrijd met mooie aanvallen waaruit een doelpunt volgden.
De spelers van Triade waren wakker geschud en lieten zien dat zij ook kunnen scoren.  Célina scoorde na een mooie aanval haar aller eerste doelpunt!
De feestvreugde was van korte duur, want Emergo was op stoom en scoorde de 2-1. Ondanks de voorsprong van Emergo werden er mooie en spannende aanvallen opgezet door beide teams. Triade liep helaas achter de feiten aan en verloor met 16-6 in Tholen. De doelpuntenmakers: Twan 2x, Stefan 2x, Kevin 1x, Celina 1x.

Triade E ging korfballen tegen Merwede.  Het was een goede wedstrijd waar een paar mooie acties en pogingen waren om te scoren maar helaas wou hij er niet invallen. Maar het gaat steeds beter en het komt echt wel een keertje. Het doelpunt viel wel aan hun kant, waardoor de eindstand 1-0 voor Merwede is geworden. Op naar de eerste thuis wedstrijd van de Etjes op 7 januari om 09.00u in de Reiger.

Van de vijf gespeelde wedstrijden vier winnen, is een prima prestatie van het 3e team. Zij staan daarmee niet voor niets op een eerste plaats in hun poule. Hoe lang mogen zij daar blijven staan? Wat betreft NIO wel. Zij wisten niet te winnen van Triade 3. Met een klein verschil van één punt wint ons 3e: 11 – 12 van NIO te Rotterdam.

Later meer.
Hebt u/jij info over wedstrijden die nog niet genoemd zijn, mail dit dan naar: website@kvtriade.nl