Dat kan beter…?

By 13 november 2011 Nieuws

Vier wedstrijden. Eén punt. In Sleeuwijk wist de D gelijk te spelen tegen SKV D. 6 -6. Het eerste, het tweede en de E zijn er niet geslaagd om hun wedstrijd te winnen.

Aan de overkant van de Merwede, in Noord-Brabant speelde de E en de D tegen ACKC en SKV. De jeugd ging al vroeg op pad om hun eerste wedstrijd te spelen in de zaal. In sportzaal ’t Verlaat was het waarschijnlijk heel erg spannend, omdat er uiteindelijk maar één doelpunt is gescoord.
De Bolderik was de sportzaal waar de D naar toe is gereden om tegen SKV te spelen. Dit werd een wedstrijd met meer doelpunten. Na het laatste fluitsignaal van de scheidsrechter stonden er 6 doelpunten voor SKV en 6 doelpunten voor Triade D op het scorebord. Dat zijn veel scores voor de jeugdige spelers(ters).

Om 20.45u startte de wedstrijd Albatros 5 tegen Triade 2. Een aantal heren stonden bij de verkeerde sporthal, daar was overigens wel een feestje. De heren zijn over de rode loper met welkomstcomite naar binnen gegaan, maar na een telefoontje direct door gereden naar de volgende sporthal. De Develhal, de andere hal heette Develstein hal, klein verschil, toch?
Hoe vrolijk de voorbereiding was, zo blij werden de spelers(ters) niet van de ruststand 4- 1. In een half uur één doelpunt scoren, in de zaal, dat is echt te weinig om te winnen. Uiteindelijk werd het 15 tegen 6 voor Albatros.

Volgens de twitterberichten, duurde het in Delft ook een tijd voordat er gescoord werd. Paalcentraal is een lastige ploeg om tegen te spelen. De wedstrijd kwam stroef op gang. De aanval moest elkaar nog zoeken en schoten waren te kort. Na een kwartier scoorde Brendan het eerste doelpunt van de wedstrijd. Het werd 6 – 5 bij rust, Triade één punt achter, maar er was nog genoeg tijd om de achterstand goed te maken. Helaas kon Triade de wedstrijd niet kantelen en bij Paal Centraal vielen de schoten erg makkelijk. Bij 10-6 achterstand gingen de hoofdjes zakken. Ook de verse krachten konden de wedstrijd niet meer in het voordeel van de groen-witten keren. Elke keer als Triade wist te scoren en iets terugkwamen, knalde de tegenstanders er ook gelijk 1 in. Einduitslag 15 – 11 voor de studenten uit Delft.