zaterdag 4 juni, winst voor…

By 1 juni 2011 juni 2nd, 2011 Nieuws

Word het zaterdag 4 juni 2011 dé dag voor het Triade C team? Kom de C aanmoedigen in hun laatste wedstrijd van dit veldseizoen!

In Papendrecht kan Triade C kampioen worden in hun poule. Dat kan natuurlijk niet zonder veel publiek. Vaders, moeders, broers, zussen, opa en oma, vrienden en vriendinnen, kom allemaal kijken! Vertrek vanaf parkeerplaats bij de kantine om 9.00u.

Triade 1 en 2 spelen tegen Gemini thuis om 15.30u en 14.00u.  Ook voor Triade 1 en 2 hun laatste wedstrijd op het vertrouwde veld bij kantine “De treffer”. Tegen de ploeg uit Gouda kwam Triade 1 niet verder dan 13 doelpunten, dat getal is al 5 keer terug gekomen in de afgelopen wedstrijden. Met dertien doelpunten werd twee keer gewonnen. Een vijfde plaats in de lijst zou nog mogelijk kunnen zijn. Het word dan een lastige opgave om te winnen van gedeeld kampioen Gemini. (SKV heeft even veel punten) Maar Triade zal er alles aan doen om Gemini zo min mogelijk doelpunten te laten maken.

Om 14.00u start Triade 2 met hun wedstrijd tegen Gemini 2. In vorige wedstrijd tegen Gemini, werd met drie punten verschil verloren. Op dit moment heeft de ploeg twee punten, door twee keer gelijk te spelen. Maar ook Gemini 2 zal er aan moeten geloven, dat Triade 2 nog steeds op zoek is naar punten.

De D speelt in Gorinchem tegen GKV. In de ranglijst staat Triade D op een vierde plaats, samen met GKV en Merwede. Merwede speelt tegen Kinderdijk, die op de 1e plaats staan. Dat zou kunnen betekenen; als Merwede verliest en Triade wint van GKV, dat Triade D op een mooie derde plaats gaat eindigen.

Het nieuwe “tijdelijke” korfbalveld is al in aanleg. Dat betekent dat Triade na de zomervakantie een ander veld heeft en dus ook een andere kantine op het schoolplein van de Eben Haëzer school. Wilt u meehelpen verhuizen, laat dit weten aan het bestuur. Mocht er nog andere nieuws over de verhuizing zijn, houdt dan de site in de gaten.
Om het nieuwe buitenseizoen goed te starten, gaat Triade 1, Triade 2, Triade A en Triade B (de C word B) meedoen aan het Koveni toernooi op zaterdag 27 augustus. Mocht je niet kunnen, laat dit zo snel mogelijk weten aan je trainer/coach.