Algemene Ledenvergadering Triade

By 11 september 2011 Nieuws

Beste allemaal,

A.s. donderdag 15 september houden wij weer onze jaarlijkse Algemene Ledenvergadering; aanvang 20.00 uur.
De agenda heeft reeds in het laatste clubblad (juli 2011) gestaan, maar voor de goede orde wordt deze nog een keer als bijlage meegestuurd.
In tegenstelling tot hetgeen in de agenda staat vermeld, wordt de ledenvergadering niet gehouden op het oude vertrouwde adres “De Treffer” Tiendweg 5 te Nieuwpoort, maar in ons nieuwe clubgebouw aan de Julianastraat 53a te Langerak.

Er is het afgelopen jaar veel gebeurd en we staan op het punt om met z’n allen een nieuwe stap voorwaarts te zetten.
Onze vrijwilligers hebben de afgelopen weken met “bloed, zweet en tranen” er alles aan gedaan om het clubgebouw voor de vergadering klaar te hebben.
Dat is gelukt en vandaag was het voor het eerst ons thuishonk. Wellicht voor een aantal nog onwennig, maar spoedig zal ook daar de oude vertrouwde Triade sfeer hangen.
De Ledenvergadering is dan ook een mooi moment om kennis te maken met ons nieuwe gebouw. Door middel van het uit brengen van een toast zullen we het nieuwe clubgebouw in gebruik gaan nemen.

Het bestuur hoopt van harte op deze vergadering veel leden en ouders van onze jeugdleden te ogen begroeten.

Met vriendelijke groet,
Korfbalvereniging Triade