1e punt Triade A

By 5 december 2010 Nieuws

Zoals al eerder vermeld op deze site zouden er afgelopen weekend 3 uitwedstrijden gespeeld worden. Ivm de weersomstandigheden zijn er maar 2 doorgegaan. Met de voorspelde ijzel waren de risico’s te groot voor een avondje Papendrecht voor Triade 3. De wedstrijden van Triade E en Triade A zijn wel gewoon doorgegaan.

Voor de grote sneeuwval begon had de E er al een heftige wedstrijd opzitten. Helaas viel er niets te halen in Dordrecht. Tegenstander Movado was al een stuk verder dan onze 1e jaars E-jeugd; 20-0.
De jongens deden wel goed hun best, maar het snelle combinatiespel van de tegenstander was gewoon goed. De door Triade met moeite gemaakte doelpunten werden afgekeurd doordat er elke keer iemand voor stond met de handen omhoog. Movado E1 staat dan ook niet voor niets op de 1e plaats; 3 wedstrijden gespeeld, 59 doelpunten voor en 0 tegen. Volgende wedstrijd weer beter!

Triade A mocht aan het begin van de middag glibberen richting Hoogvliet. En gelukkig niet voor niets, tegen Nikantes A werd in een spannende wedstrijd de 1e punt van dit seizoen behaald. “Positief zijn naar elkaar” was het motto waarmee de jongeren het veld ingingen. In een gelijk opgaande strijd werd dit ook zeker gedaan (behalve naar de scheidsrechter). Helaas werd de overwinning in de laatste minuut weggegeven; 9-9. Ondanks die terleurstelling werd het gelijkspel in de kleedkamer toch goed opgepakt en kijken ze weer positief uit naar de volgende trainingen en wedstrijd.
Dit gaat alleen nog een poos duren. Pas na de oliebollen zullen zij weer in actie komen. Alle tijd dus om op de trainingen de mouwen eens flink op te rollen!