De punten zijn…?

By 22 januari 2011 Nieuws

Waar blijven de punten? Dit is een vraag die wij, de senioren teams, bij Triade veelvuldig met een negatief antwoord moeten beantwoorden. De jeugd wint regelmatig wel hun wedstrijden.

Tegen Thor uit Rotterdam, speelde Triade 1, een wedstrijd die zeker in de eerste helft verwachtingen teweeg bracht. Maar het scoren lag dit keer niet bij de kant van Triade. De ruststand was 8 tegen 4 voor Thor.
De aanvallen van Triade waren de hele wedstrijd bij vlagen heel goed. Er werden veel plaats fouten gemaakt, waar Thor er direct met de bal vandoor ging. In de tweede helft kon Thor alleen maar uitlopen. Het werd uiteindelijk 17 tegen 6.

Een dag korfbal om snel te vergeten voor Triade 2… Na een schema dat flink uitliep, in de sporthal De Appelgaard in H’veld-G’dam, mocht Triade2 het wederom maar is gaan proberen om 2 punten mee naar huis te nemen.
Uiteindelijk is het weer niet gelukt. Een wedstrijd waar weining over te verrtellen is. Met een compleet team en een extra Dame (Geke Maat) gingen wij de strijd aan. HKC duidelijk beter in de wedstrijd en maakte hun kansen prima af, waardoor Triade weg werd gespeeld.
Het spel dat zo simpel werd gespeeld door HKC was voor ons niet bepaald simpel, maar toch blijven knokken om niet helemaal weg gespeeld te worden dat probeerde we…  de stand: 12 tegen 6 voor HKC.

Het verslag van Triade 3 volgt nog.

In Zwijndrecht heeft de jeugd van het C team opnieuw wel punten gepakt. Zij blijven goed bovenin de ranglijst meedraaien om het kampioenschap.
Onder leiding van Irma Maat, bij afwezigheid van William en Wim (zij speelde  rond dezelfde tijd hun eigen wedstrijd) is er erg goed gespeeld door de jongens en meiden.
Bij rust stond het 0 tegen 3 voor Triade C. In de tweede helft konden de jongens en meiden blijven scoren, het werd 3 tegen 7 voor het C team. Topscorer was Ard met 3 doorloper doelpunten.