Activiteiten Triade in het vooruitzicht!

By 30 januari 2012 Nieuws

Pak de kalender er maar even bij of zet het gelijk in jullie telefoon! Naast het leuke competitie-programma biedt Triade nog velen andere leuke activiteiten aan. Voor zowel jong, als iets minder jong als voor de misschien wel vergrijsde jongeren 😉

Hoe dan ook; verschillende vrijwilligers zijn weer druk in de weer om het een en ander voor jullie te regelen. Noteer daarom vast de volgenda data:

Vrijdag 2 maart – 20.00 uur –  Apres-ski Party (A + B jeugd)

Zaterdag 3 maart –  Pannenkoeken bakken + film kijken (E + D + C jeugd)

Zaterdag 17 maart – 19.00 uur – Gourmetten voor ouders, A + Senioren en sponsoren (kosten 8,- euro)

Vrijdag 20 april – 19.30 uur –  Schaatsen! (A + B  jeugd 5,- euro)

Zaterdag 21 april – Finale Korfbal League 2012 (info en kaartverkoop volgt!)

Let op: Vanaf 1 mei tot 31 mei vrijwilligers gezocht om trainen te geven aan scholen voor het schoolkorfbaltoernooi! Ook op woensdag 6 juni vrijwilligers gevraagd vanaf de middag(13.00) voor het schoolkorfbaltoernooi zoals scheidsrechters/begeleiders/opbouw-afbreekteam. Geef je nu op bij de jeugdcommissie!