Triade 3 voor kampioenschap!?

By 27 mei 2011 Nieuws

Zaterdag 28 mei word een spannende dag voor Triade 3. Het 1ste en het 2e team van Triade spelen niet meer mee om de punten bovenaan de ranglijst. Dat geldt niet voor Triade 3. Bij winst voor Triade 3 en verlies van Oranje Wit 9, dan is Triade 3 kampioen. Het is dan het enige senioren team dat kampioen kan worden.

In Almkerk gaat het A team de strijd aan tegen ACKC. Tijdens de vorige ontmoeting ging ACKC over de knie met 9 tegen 6. Dus op papier gezien, zou Triade A opnieuw kunnen winnen.
In Rotterdam, bij korfbalvereniging Thor komt Triade 2 op bezoek. Zij konden in hun vorige wedstrijd wel een punt thuis houden, door 9 – 9 gelijk te spelen. Dit keer word gestreden om de punten mee te nemen naar huis.
Triade 1 speelt in Delft, tegen de studenten van PaalCentraal. In Nieuwpoort werd er destijds maar één punt gepakt tegen PaalCentraal, ook een gelijkspel 11 tegen 11.

Maar iedereen word opgeroepen om te duimen voor Triade 3! Het kampioenschap is dichtbij! Succes allemaal!