Training- en oefenprogramma voorjaar 2011

By 10 maart 2011 maart 15th, 2011 Nieuws

NIEUWSTE VERSIE 15-03-2011

De meeste teams mogen hun laatste wedstrijden in de zaal nog spelen, maar ondertussen wordt het toch tijd om de noppenschoenen uit de kast te halen. Vanaf maandag 14 maart zullen de activiteiten op het korfbalveld weer beginnen. Via deze brief willen we jullie informeren over de trainingsavonden en het oefenprogramma.
Het voorjaar is ideaal om allemaal onze vrienden/vriendinnen uit te nodigen om een keer te komen kijken of om mee te trainen. Op deze manier wordt het nog leuker en gezelliger om te korfballen. Mocht u kinderen hebben die graag willen korfballen, maar nog niet de leeftijd hebben om in een team te spelen, laat het ons weten! Mocht er genoeg animo zijn, dan kunnen we weer verder met onze Kangoeroes!

Trainingen

1e buitentrainingen:                            Team:             Tijd:                            Trainer(s):

Maandag 14 maart:                          A/C                 19.00 – 20.00

1e/2e                20.00 – 21.00

Woensdag 16 maart:                         1e                     20.00 – 21.30

2e                     20.00 – 21.30             Bert

3e                     20.00 – 21.00

A                     18.45 – 20.00             Gertjan/Jaap-Jan

C                     18.45 – 20.00             William/Wim

D                     18.30 – 19.30             Brendan/Diana

E                     18.00 – 19.00             Kirsten/Gwenny

Oefenwedstrijden                                     Aanw/vertrek:             Spelen:            Scheids:

Zaterdag 26 maart:   Triade 1 – Triade 2              14.30                           15.00               Klaas

Woensdag 30 maart: Ter Leede 1 – Triade 1/2     19.30                           20.15

De planning is dat er nog meer oefenwedstrijden komen. Details zijn nog niet bekend, maar deze hoor je eventueel via je trainer/coach!

Zaterdag 2 april:    Begin van de competitie. Het wedstrijdprogramma volgt zsm!

Let op: Triade E speelt 1e competitiewedstrijd op zaterdag 26 maart

De trainingen zijn vanaf bovenstaande data’s gewoon weer wekelijks. Het kan zijn dat een trainer nog andere avonden/tijden afspreekt, maar dit zijn in ieder geval de begin data’s!
Mochten jullie niet aanwezig kunnen zijn bij de trainingen of de oefenwedstrijd, laat het je trainer/coach vroegtijdig weten.

We hopen er zo weer een mooi en sportief seizoen van te gaan maken. Natuurlijk rekenen we weer op veel steun van familie en vrienden langs de lijn!
Iedereen uiteraard heel veel succes en plezier toegewenst.

Met vriendelijke groet,

Technische Commissie Korfbalvereniging Triade