Duidelijk verhaal!

By 27 januari 2011 Nieuws

Voor komende zaterdag 29 januari is het voor de teams van korfbalvereniging Triade een duidelijk verhaal. Korfbalplezier maken en hopelijk zoveel mogelijk punten mee naar huis nemen!

Vanuit de jeugd komen de D-tjes en de A-junioren als enige in actie. Triade D gaat op bezoek bij het iets hoger geklasseerde PKC. Bij winst komen ze gelijk met de ploeg uit Papendrecht.
Triade A mag aan het begin van de avond ook weer aan de bak. In een competitie waarin tot nu toe veel weekenden vrij waren, gaan ze a.s. zaterdag toch weer aan de slag. Ditmaal tegen HKC uit Hardinxveld, die net 1 plaats hoger staat dan Triade.

Het is alweer lang geleden, maar alledrie de seniorenteams komen zaterdag in actie. Binnen een tijdsbestek van iets meer dan een uur gaan de teams er tegenaan. Triade 1 hoopt zijn eerste punten te gaan halen tegen Spirit. Deze ploeg uit Vlaardingen is tot op de dag van vandaag ook nog puntloos. Dit biedt dus perspectief!
Triade 2 gaat het zwaar krijgen tegen de koploper uit Dordrecht. Maar niets is onmogelijk tegen Oranje Wit!
De laatste senioren team van Triade mag het opnemen tegen Good Luck. Hopelijk is het goede geluk voor de groen-witten en weten ze eindelijk weer eens punten te pakken!

Iedereen in ieder geval heel veel succes! Houdt het sportief en maak er met z’n allen gewoon een gezellige dag van!