Inhaalwedstrijd Triade A

By 8 oktober 2010 oktober 11th, 2010 Nieuws

Op de druilerige woensdagavond 6 oktober werd er in Nieuwpoort een wedstrijd gespeeld. Dit kwam doordat de wedstrijd zaterdag niet door kon gaan, omdat de tegenstanders geen team hadden. Vanaf het begin van de wedstrijd deden de talenten van Triade wat hen was opgedragen: strijden. Na het beginsignaal van de scheidsrechter hebben ze rust bewaard en strijdlustig gespeeld, waardoor ze in de rust met 6-3 voorstonden. Dit was een ongekende luxe gezien de resultaten van eerder dit seizoen. Kinderdijk A3 heeft duidelijke instructies gekregen in de rust, waardoor ze erg sterk begonnen en voor Triade het wist stonden ze met 1 doelpunt achter. Gelukkig heeft Triade slim en volwassen gespeeld, de gelijkmaker gescoord en uiteindelijk een winnende treffer gemaakt. De laatste 5 minuten waren daardoor onnodig spannend, maar zoals gezegd Triade liet een volwassen spel zien waardoor de ze laatste minuten netjes hebben uitgespeeld. Hierdoor hebben ze punt nummer 4 en 5 in de competitie weten te pakken en plek 3 veilig weten te stellen. Zaterdag staat er de uiterst lastige uitwedstrijd tegen PKC op de agenda, maar als Triade speelt als woensdag dan kan daar zeker gestunt worden tegen de kampioen van deze competitie.