zaterdag 10 maart

By 8 maart 2012 Nieuws

Inmiddels zijn het tweede en het derde al klaar in de zaal, maar voor 1, A, B, C en de E staan er nog wedstrijden op het programma. De laatste wedstrijden zijn allemaal uit.

De E en de C beginnen dezelfde tijd, 9.00u. Bij SKV en PKC zijn er nog punten te pakken voor de teams van Triade. Voor de E was het afgelopen zaterdag GROOT feest, wat een wedstrijd om voor het eerst dit zaalseizoen te winnen, zie ook het verslag: WinstTriade E
De C heeft een aantal weken kunnen uitrusten voor de wedstrijd tegen SKV, hopelijk kan de C dit keer wel bij blijven wat scoren betreft.
Van plaats zes naar plek drie. Het zou kunnen voor de B, als ACKC verslagen word, dan kan de top bereikt worden. Waarschijnlijk wel voor korte duur, want dit is de laatste wedstrijd voor de B.
Ook in Papendrecht gaat om 20.05u de A het opnemen tegen PKC/Hagero A. Een tweede of nog beter een eerste plaats zou nog tot de mogelijkheden behoren voor het A team. Bij twee keer winst, is alles nog mogelijk. Ook dit zou fantastisch zijn!
Een derde plaats, bij winst houdt Triade 1 deze plek, anders komt ESDO daar te staan. In Kockengen zijn dure punten te halen, om het zaalseizoen goed af te sluiten.