Update: Teamindeling seizoen 2015 – 2016!

By 25 juni 2015 juli 6th, 2015 Nieuws

De laatste activiteiten van dit seizoen zijn nu echt achter de rug en iedereen geniet van een welverdiende vakantie. Ondertussen heeft de TC van Triade niet stil gezeten en hebben zij met het oog op volgend seizoen alweer het een en ander te melden. De indeling van de jeugdteams waren al bekend, de indeling van de senioren is er bijgevoegd.

Afgelopen seizoen was weer eens duidelijk dat onze club het goed doet. De hoofdmacht speelt komend seizoen in de 2e klasse en er waren bijzonder veel supporters bij de promotiewedstrijd, waaraan te zien is dat de club groeit. Door de groei heeft de Technische Commissie van Triade besloten om in overleg dit jaar spelers individueel door te schuiven naar een ander team. Dit is een moeilijke beslissing geweest en zal voor veel mensen als grote verandering worden gezien. Wat uiteraard ook zo is. Echter verwachten wij dat hierdoor het speelplezier en de uitdaging voor alle spelers gewaarborgd blijft. Hieronder is te zien welke teams er volgend jaar spelen met welke spelers. Helaas kunnen we op dit moment nog niet exact vertellen welke trainers bij welke teams komen. Hier werken we erg hard aan, maar is een moeilijke puzzel. Zodra hierover meer bekend is zal dit gecommuniceerd gaan worden.

Teamindeling Jeugd

Teamindeling senioren