Huishoudelijk reglement en VWT

By 17 januari 2020 juli 14th, 2020 Nieuws

U vindt in dit document het huishoudelijk reglement van KV Triade. Deze is opgesteld en goedgekeurd in de algemene ledenvergadering van 2019-2020. Mocht u vragen hebben dan kunt u deze stellen aan het bestuur door hen aan te spreken of door te mailen naar bestuur@kvtriade.nl.

Vrijwilligerstekort.nl

Triade werkt, om alle vrijwilligerstaken ingevuld te krijgen via een online tool. Deze is te bereiken via: https://kvtriade.vrijwilligerstekort.nl/ . Als u een account aanmaakt dan kan het even duren voor uw account is geaccordeerd. Daarna kunt u gaan intekenen op vrijwilligerstaken. Zoals beschreven in het huishoudelijk reglement dient iedereen drie punten te behalen. Speelt uw kind bij Triade, dan bent u als ouder verantwoordelijk. In de eerste week van maart 2020 staan er nog een aantal taken open om te collecteren voor Jantje Beton, u kunt helpen als zaalwacht, bar/keukenwerkzaamheden verrichten of helpen tijdens activiteiten. Ook willen wij u graag cursussen aanbieden zodat u als scheidsrechter of trainer/coach aan de slag kunt! Als u vragen heeft kunt u het bestuur aanspreken of mailen naar bestuur@kvtriade.nl. Hieronder een aantal voorbeeld voor de vrijwilligerspunten:

Voorbeeld 1: U speelt zelf en u heeft een kind van 12 jaar die ook wedstrijden speelt. U moet dan totaal 6 punten halen, 3 voor u zelf en 3 voor uw kind.

Voorbeeld 2: U heeft 2 wedstrijdspelende kinderen jonger dan 16 jaar en u speelt zelf niet. U moet dan 4 punten halen, 3 voor elk kind, maar maximaal 4.

Voorbeeld 3: U heeft 2 wedstrijdspelende kinderen jonger dan 16 jaar, u speelt zelf en u heeft een kind van 16+ die ook wedstrijden speelt. Voor uw jongste kinderen moet u 4 punten halen, voor u zelf 3 en uw kind van 16+ moet zelf 3 punten halen. U haalt dus 7 punten en uw kind van 16+ haalt er zelf 3.

Huishoudelijk reglement KV Triade versie 2019-2020 (1)