16 speelronde zaalcompetitie ’12-’13

By 27 februari 2013 Nieuws

Zaterdag 2 maart, het word bijzonder spannend. Triade 1, Triade A, Triade C en Triade D kunnen kampioen worden. Triade B is al kampioen! Vanaf 10.00u in de morgen gaan de wedstrijden van start met als klapstuk Triade 1 – Thor 1 om 16.45u. Ook de Fanatics zijn aanwezig, check hier hun activiteiten. De wedstrijden en de activiteiten van de Fanatics die wilt u/jij niet missen, komt allen!

Voor de E zit het zaalseizoen er bijna op. Het is dan spijtig dat zij niet een keer hebben kunnen winnen of gelijk spelen. KC Dordrecht komt richting de Reiger.
Triade D – Albatros D. De eerste spannende kraker van de dag. Uit werd het 0 tegen 10. Wat natuurlijk een partij was om aan terug te denken. Het geeft goede moed voor opnieuw een winstpartij. Ook het verschil in punten is aanzienlijk. De D heeft maar liefst 15 punten uit 9 wedstrijden. De D van Albatros 6 uit 8 wedstrijden. Als de D wint, dan gaat het eerste feestje al beginnen voor Kv Triade.
Vanuit Hardinxveld-Giessendam komt Vriendenschaar A en C naar Groot-Ammers. Triade C speelt een prima seizoen. Er is zelfs een kleine kans dat ook zij kampioen kunnen worden, maar dat is dan wel afhankelijk van twee andere ploegen. In sporthal de Appelgaard, ging de C hard onderuit tegen Vriendenschaar C. Wat betekend dat er revanche gepakt moet worden.
Nog een team dat dicht tegen een kampioenschap aan zit is Triade A. Zij spelen nog twee wedstrijden. Deze dienen dan wel gewonnen te worden om alleen de beker met de grote oren te mogen vasthouden. Bij een een verliespartij, word het feest gedeeld. Vriendenschaar A heeft 2 punten, Triade A staat met 12 punten bovenaan. Ondanks dit grote verschil heeft Triade A wel punten laten liggen in Hardinxveld, want er werd verloren met een punt verschil. Dus nu dan wel een winstpartij?
We gaan over naar de senioren ploegen. Te beginnen bij Triade 3, dat nu een mooie vierde plek in neemt. RWA komt naar Ammers. Tijdens de uitwedstrijd waren de kansen er wel, máár Triade 3 ging met lege handen weer naar huis. Zou de sfeer, het publiek en het thuisvoordeel RWA kunnen laten wankelen?
Thor komt met twee achttallen naar sporthal de Reiger. Waar de strijd gaat losbarsten. In Rotterdam werden het twee wedstrijden waar de vonken van af spatten. Dus het belooft een waar spektakel te gaan worden. Triade 2, start om 15.30u, heeft iets recht te zetten én Triade 1, aanvang 16.45u, gaat voor een kampioenschap. Het houdt de gemoederen al aardig bezig bij de Triade teams. Kan iedereen de druk aan? Waar het hopelijk niet aan zal liggen is de belangstelling. Iedereen is welkom, want bij winst is Triade 1 zo als zeker kampioen. Dat is dan sinds 20 jaar dat de hoofdmacht van Kv Triade kampioen word in de zaal. Dat wil u/jij toch niet missen?
Onze supportersvereniging Fanatics is groots aanwezig om de teams aan te moedigen. Check ook hun pagina op de site!