Zaterdag 25 febr. 2012

By 24 februari 2012 Nieuws

Zaterdag 24  febr. De laatste thuisdag voor Triade. Voor de C zijn er geen wedstrijden meer in De Reiger, alleen ons eerste team speelt op zaterdag 3 maart de laatste thuiswedstrijd in De Reiger.

Met nog twee wedstrijden te gaan, heeft de E tijdens de zaalcompetitie nog maar één doelpunt gescoord. Het zou natuurlijk super zijn, als zij nog weten te scoren. Mogelijk tegen Merwede E.
In Sleeuwijk werd het tijdens de ontmoeting tussen de D teams een gelijkspel van 6 tegen 6. Nu komt SKV D richting Groot-Ammers, om daar de punten weg te halen, maar dat zal Triade D willen voorkomen. Bij winst voor de D, betekend dit ook een plekje omhoog in de ranglijst.
Voor kampioen PKC/Hagero B, staat er niets meer op het spel. De B, kan ook een plaats opschuiven in hun ranglijst, mochten zij weten te winnen van PKC. Vorige week werd er een super wedstrijd gespeeld met de juiste motivatie. Tegen PKC is een stunt misschien wel mogelijk.
De A, speelt nog drie wedstrijden in de zaal. Nu op een ruime derde plaats, maar is dat nog steeds zo aan het einde van de competitie. Zaterdag word er voor plaats behoud gespeeld, als er gewonnen word van Vriendenschaar A. In sporthal de Appelgaard, werd met vijf punten verschil gewonnen, zou dit opnieuw mogelijk zijn?

Om 17.50u begint het derde aan hun laatste wedstrijd in de zaal. Zij staan nu op een tweede plaats, maar dit zal gaan veranderen, als de andere teams alle wedstrijden hebben gespeeld.
Na een zeer sterke wedstrijd van Triade 2, vorige zaterdag, starten zij om 19.05u hun laatste wedstrijd in De Reiger. Tegen Albatros werd in Zwijndrecht ruim verloren, hopelijk kan Triade 2 dit keer het verschil kleiner houden.