Zaalwedstrijden, KiKa dag en voorjaar veldcompetitie

By 16 maart 2014 Nieuws
Wat was het een fantastische zaterdag, 15 maart. Toen na het lopen van ruim 840 rondjes en na het eten van de heerlijke pannenkoeken, het bedrag bekend werd gemaakt, wat een ontlading! 6250 euro. Daarmee kan iedereen van Kv Triade zeggen: “Wij steunen KiKa!”. Lees gauw verder!

We kijken terug naar de twee laatst gespeelde wedstrijden. Naar de KiKa dag en we kijken vooruit naar het veldseizoen, wat al een beetje is begonnen.

Donderdagavond had Triade D hun laatste partij in de zaal tegen Merwede D. Vol goede moed werd de wedstrijd ingegaan met in het achterhoofd, de gedachte dat de vorige ontmoeting werd gewonnen. Maar het pakte anders uit. Merwede D scoorde maar vier keer, máár de D van Triade kon niets terug doen. Zij eindigden met geen score.
Tegen Albatros, werd er in de eerste wedstrijd van het zaalseizoen thuis gewonnen. Ook Triade 3 ging daarom positief de match in. In de hal bij Albatros, kon er door beide ploegen geen voorsprong worden genomen. De stand kwam elke keer terug op gelijk. Tot net voor het einde van de partij, Albatros scoorde de 9 tegen 8. Triade 3 deed wat ze konden, maar de gelijkmaker kwam er helaas niet…

Zaterdagochtend, 15 maart, rond de klok van acht uur, was er al enige activiteit op en rond het kunstgrasveld waar te nemen. De nodige voorbereidingen werden getroffen voor de sponsorloop. Koffie klaarzetten, hekken en lint plaatsen, geluidinstallatie neer zetten, de korven en de ballen op het veld, de vlag in de vlaggenmast, de tafels en stoelen klaarzetten voor de leden, vrijwilligers welkom heten en nog veel meer zaken werden voorbereidt. Om 9.30u kwamen alle leden van Kv Triade richting de kantine om zich klaar te maken voor de sponsorloop. Na een korte instructie binnen, werd er door iedereen meegedaan met de warming-up op het veld. De sponsorloop kon beginnen. Triade F aangevoerd door de Triade beer, liep een kort parcours over het veld. Toen was het wachten op het startsein: “10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, tttooooeeeeettttt”. Officieel was de KiKa sponsorloop begonnen. Voor de kantine langs, de bocht om de Menno van Coehoornsingel over gevolgd door het witte burgje, de singel en dan weer richting het veld. Een rondje van 725 meter. In totaal werd er ongeveer 600 kilometer gelopen door de lopers, dat zijn ruim 840 rondjes. Van de F-jes tot de senioren iedereen deed op zijn of haar manier mee om zoveel mogelijk geld en rondjes te halen voor het goede doel. 11.30u was het einde van de sponsorloop, alles werd een beetje opgeruimd en iedereen maakten zich klaar voor de pannenkoeken. Wat smaakten die heerlijk na ruim 1,5 uur rondjes lopen en rennen! Het was even wachten totdat het bedrag bekend gemaakt kon worden, maar dat was het meer dan waard. Triade steunt KiKa, dat weet bijna iedereen ondertussen al. Máár het bedrag van 6250 euro, dat is toch GEWELDIG!
IEDEREEN die zich heeft ingezet op welke manier dan ook DANK JE WEL!
De eerste foto’s staan inmiddels online. Check ze hier! Heeft u ook foto’s of filmpjes gemaakt, laat het dan weten, dan zetten wij ze erbij!

Vanaf a.s. maandag 17 maart starten de veldtrainingen weer, check hier de tijden.