Wedstrijdverslag Triade 3 & 4

By 21 mei 2018 Nieuws

Afgelopen week zijn er 2 wedstrijden gespeeld. Triade 3 mocht het in een midweeks duel opnemen tegen ’t Capproen. Triade nam het initiatief en kwam 2 puntjes los. Alleen kwam de ploeg uit Hellevoetsluis weer terug en ging erover heen. Bij rust stond Triade 3 met 2 doelpuntjes achter. Triade speelde feller in de tweede helft. ’t Capproen had het moeilijker door de strakkere verdediging van Triade en kon ook niet meer scoren. Gelukkig kon Triade nog net aanhaken om in de laatste minuut de 11-11 te maken en een terechte uitslag neer te zetten.

Terwijl de jeugd van Triade op Indian Valley Kamp 2018 was, mocht Triade 4 het zaterdag opnemen tegen ZKV. In Zuidland op het gras en met een klein veld was het even wennen. De wedstrijd ging gelijk op, maar ZKV liep voor rust uit door een aantal afstandsschoten naar 7-4. Triade gaf zich in de 2e helft niet gewonnen en kon weer aansluiten. In de slotfase stond het nog 10-9, maar door mooie aanvallen heeft Triade de wedstrijd gekanteld en met 10-12 gewonnen!