Wedstrijdritme…..

By 11 september 2017 Nieuws
Wedstrijdritme, een woord dat na een blessure van een speler nog wel eens wordt gebruikt. Je moet weer even inkomen en wat wedstrijden spelen om helemaal topfit te worden. Als na de vakantie veel spelers weer even moet inkomen, dan heb je als team wel een uitdaging. Vorige week waren de uitslagen nog niet zo best, dit weekend gaan we de goede kant weer op. Biedt dit perspectief voor volgende week?

Triade E1 nam het in een uitwedstrijd op tegen HKC E. Na de verliespartij van vorige week, was het zaak om nu te winnen. Dit deden ze dan ook en wonnen netjes met 3-5.
Ook Triade D2 deed wat het moest doen; winnen. Met een nette 8-3 overwinning tegen DSO D stapte zij tevreden het veld af.
De D1 van Triade heeft gewonnen met 5-1 tegen Albatros D. De eerste helft ging​ de bal lekker snel rond en ontstonden er daardoor veel kansen. Enthousiasme was er ook in deel II, maar de kids wilde te veel. Wel veel kansen, maar niet de juiste werden afgerond.
Triade C2 nam het in een waterpolowedstrijd op tegen ACKC. Ondanks de nattigheid en het verlies (1-4) wordt er terug gekeken op een goede wedstrijd waarin veel wedstrijdritme is opgedaan.
Triade C1 speelde tegen Merwede. De tegenstander had het betere van het spel, maar wist de kansen niet te benutten. Triade had ook kansen en miste die ook. Toch stond er bij rust een 2-1 voorsprong op het scorebord. De 2e helft veel kansen voor beide teams, waarbij Triade iets meer geluk had in de afronding. Triade C1 wint met 4-3.
Triade B1 begon goed aan de wedstrijd. Als eerste werd er een vang neergezet en 3- 1 gespeeld. Helaas was het nog lastig om vrij te komen, waardoor weinig schoten werden gecreëerd. Rust: 3-3. Tweede helft bleef het scoren aan Poortse zijde uit. Wel nog op 3-4 gekomen, maar daarna kwam Movado voorbij. (8-5)
Helaas voor Triade A, op de regenachtige dag, was er geen plaats voor een overwinning. Het team trok, zonder schoeisel voor Matthijs, naar het natte Eurakaveld. Gelukkig stopte het met regenen toen de wedstrijd begon. De spelers uit Nieuwpoort begonnen goed met een 3-0 voorsprong, maar zagen Eureka sterk terugkomen. De modderstrijd resulteerde in een 9-8 winst voor de Rotterdammers. Voor nu nipt verslagen, maar zij gaan weer met goede moed naar de volgende matchdag.
Triade 4 uit tegen Vriendenschaar. Eerste helft ging gelijkmatig op. Rust: 4-2. De tweede helft lukte het Triade niet om bij te blijven en het tij te keren. Gemiste kansen en kleine fouten leidden tot een eindstand van 9-5 voor Vriendenschaar. Toch is er wedstrijdritme opgedaan en wie weet brengt dat de volgende wedstrijd wel tot een overwinning.
Triade 3 begon zaterdag met 7 personen aan de wedstrijd en begon sterk. Met na 20 minuten een verrassende voorsprong van 2-4. Gelukkig kwam er hulp uit de B, waardoor ze met zijn achten verder konden. Door de wisseling moesten ze even hun draai vinden. Ruststand: 7-5. Waar ze normaal na de rust wat verslappen ging Triade 3 nu goed van start en kwamen zelfs op een voorsprong. Daarna hield het helaas op en wist ACKC toch de wedstrijd nog te winnen (12-10).
Triade 2 speelde tegen IJsselvogels 4. De wedstrijd werd scherp begonnen met mooie aanvallen aan beide kanten. Helaas werden de kansen slordig afgemaakt. Desalniettemin kon Triade goed bij blijven en ging de wedstrijd gelijk op. Het verschil kon net niet gemaakt worden en IJsselvogels trok net aan het langste eind (8-9).
Triade 1 speelde thuis tegen SDO 1. Na het verlies van vorige week moest er wat goed gemaakt worden. Helaas nog niet compleet en daardoor was de start even onwennig voor Triade. Maar onder leiding van een ontketende Roelant Kant (6 doelpunten) nam Triade geduldig afstand van de tegenstander. Rust: 9-6. De 2e helft kwam SDO nog terug naar 13-11, maar Triade bleef koel en besliste de wedstrijd met nog 2 doelpunten. (15-11)