Wat een wedstrijden…

By 24 februari 2013 Nieuws

De E heeft verloren én de D zag kans om met een fantastische uitslag huiswaarts te keren. Allebei de ploegen speelde tegen Merwede in Sliedrecht.

Al vroeg waren de jongens en meiden van de E onderweg naar Sporthal De Stoep in Sliedrecht. Tijdens de eerste tien minuten kwam Merwede op voorsprong, 2 – 0. Maar Triade E gaf zich niet zo maar gewonnen. En de kansen kwamen, máár helaas wilde de bal echt niet door de korf. Verschillende keren draaide de bal eruit of  stuiterde hij omhoog om vervolgens weer op de grond terecht te komen. Ook Merwede E wist niet meer te scoren. Achteraf gezien was dit een partij waar de punten voor het oprapen lagen, maar als er geen scores vallen… Wat een eindstand gaf van 2 tegen 0. Met nog twee wedstrijden te gaan tegen de nummers twee en drie zijn er heel misschien nog kansen om een of twee puntjes mee te pakken.

Vol verwachting gingen de jongens en meiden van de D naar de Lockhorst voor hun wedstrijd tegen Merwede. Vol spanning keken ze er naar uit want het kampioenschap komt ook voor hun steeds dichterbij. In de 2e minuut van de wedstrijd werd er direct al gescoord door Triade en kort daarna de 2-0, maar Merwede kwam met een tegen antwoord, de 2-1. Dit was dan ook het enige dat Merwede van zich liet blijken. Met de rust stond het 1-7 voor de D. Uiteindelijk ging de D rustig rond spelen en maakte hun kansen verder goed af en na het laatste fluit signaal stond het 1 – 8 voor Triade D. Na veel blije kreten kwam de D vol trots het veld af want met nog een wedstrijd te spelen, zijn zij bijna kampioen!