Wat een activiteiten! Triade A allerlaatste partij veld ’14

By 30 mei 2014 Nieuws

De week is nog niet voorbij, maar Kv Triade heeft zeker niet stil gezeten. Na de laatste speelronde, zaterdag 24 mei, was TRIADE F1 KAMPIOEN. De kinderdisco op de zaterdagavond. Woensdagavond werd er met ruim 50 Triade leden meegedaan met de Singelloop én donderdag: het jaarlijkse Schutterstoernooi. Lees gauw verder voor de verslagen!

Wat een feest! Triade heeft er een Kampioen bij. Triade F1, gelijk in het eerste seizoen, dat we een F1 team hebben wisten zij op het veld kampioen te worden. Met maar liefst 9 punten uit 6 wedstrijden, zij zijn gedeeld kampioen met PKC/Hagero F4. De kampioensfoto staat hier!
Het ging al een tijdje door de vereniging. Kv Triade gaat mee doen met de Singelloop. Voor de basisschool jeugd werd het een rondje van 1,1 km. Voor de oudere jeugd en senioren 4,5 km of de 10 km. Bij de start konden wij ruim 50 deelnemers opgeven. Als u/jij langs het parcours hebt gestaan, dan moet het haast wel opgevallen zijn, dat er Triade korfballers meeliepen. En dan hebben we het nog niet eens over de prijzen. Het was gelijk al raak. Twan en Ties uit de D, wisten de plaatsen 1 én 2 te pakken op het podium bij de Singelloop voor de basisschooljeugd. Triade speelde zich gelijk al in de kijker. EN of het niet genoeg was. Corline en Kirsten pakten bij de 4,5 km de prijzen één en twee weg voor de andere dames. Wat een prestatie’s! De winnaars uitslag, check hier! Check hier de gehele uitslag van de Singelloop uitslagen 2014
In plaats van veel kilometers maken was het donderdag 29 mei tijd om het iets rustiger aan te doen. Het schutterstoernooi 2014! Er werd meegedaan door 9 jeugdleden en 40 senioren. Alvast een hersenkraker: hoeveel doelpunten werden er in totaal gemaakt tijdens de poule fases? Dan het toernooi. Op vijf  “veldjes” werden in tweetallen: een korfballer en niet-korfballer 12 minuten om-en-om geschoten met als doel welk team de meeste doelpunten heeft. Er werd wat raak geschoten. Op veld vijf, lag het dichts bij de dug-out, zijn de meeste doelpunten gemaakt. 213. En er was ook nog een team met de meeste scores dat waren Yvonne en Marijke met maar liefst 66 scores, gevolgd door Bert en Ab met 65 en 51 voor Lisette en Merel. Tijdens de poule fases zijn er gem. 17,8 doelpunten gescoord p.p.
Na al deze weetjes, weet u/jij waarschijnlijk het totaal aan doelpunten tijdens de poule fases. Dat waren er 874. Met de finales erbij gerekend komen we op 1092 doelpunten. De winnaars: bij de jeugd ging de overwinning naar Bo en Sil. Bij de senioren naar Lisette en Merel!

Gezocht: heeft u foto’s van de kinderdisco en/of de Singelloop en/of het Schutterstoernooi, stuur ze dan door wim_korevaar@hotmail.com

Dan de allerlaatste wedstrijd van het voorjaar veldseizoen 2014. Triade A tegen PKC/Hagero A. Tijdens de uitwedstrijd liet Triade A geen goed spel zien. Hun laatste twee partijen, tegen de twee ploegen die nu kampioen, werden wel gewonnen, helaas wat de laat. Want er had, uiteraard dit wetende, veel meer in gezeten. Als je een keer kan winnen van de ploegen die bovenaan staan, had dat ook twee keer gekund. Zaterdag 31 mei kan Triade A laten zien welke weg zij zijn ingeslagen door het PKC A heel lastig te gaan maken. Aanvang: 11.00u EN ook live te volgen via onze site: kvtriade.nl