Verslag Promo Computers mixtoernooi 2013

By 27 juni 2013 Nieuws

De allerlaatste wedstrijden zijn gespeeld op het veld langs de Tiendweg. Zaterdag 22 juni werd het jaarlijkse Promo Computers mixtoernooi gehouden. Er hadden maar liefst 20 teams zich aangemeld. Check ook de foto’s.

Helaas voor de korfballers kwam er af en toe wat regen naar beneden. Maar dit waren gelukkig korte buien en kon er rond 13.00u worden gestart met de poulewedstrijden. Op vier velden streden 5 teams om door te gaan naar de halve finales. In totaal zijn er, tijdens de poulepartijen, 117 doelpunten gemaakt. Op de velden 1 en 2 zijn de meeste doelpunten gescoord: 32. De wedstrijd met de meeste doelpunten werd: Smarties tegen Agnetha: 5 – 2 (veld 2). Ook op veld twee de wedstrijd met de minste scores: 0 – 0, Smarties – Maat en Co.
Tussen de wedstrijden door werd er een succesvolle verloting gehouden, waarbij prachtige prijzen waren te winnen. Het bepalen van de halve finalisten was niet eenvoudig, omdat op de drie velden twee teams met gelijk aantal punten waren geëindigd, toen werden er nog drie beslissingspartijen gespeeld. De twee halve finales waren: Folkert – Maat en Co én Schoonhoven 2 tegen Roelant en Co. Het waren twee zeer spannende wedstrijden, maar de winnaars waren: Folkert en Schoonhoven 2.
In de finale waren de teams zeer aan elkaar gewaagd, maar team Schoonhoven 2 trok aan het korste eind. Door onze voorzitter werd team Folkert gehuldigd.
Alle sponsoren worden bedankt voor hun steun en in het bijzonder Promo Computers!