VACATURE: algemeen bestuurslid

By 17 maart 2021 Nieuws

Vacature: algemeen bestuurslid KV Triade

Voor het bestuur van korfbalvereniging Triade zoeken wij een bestuurslid. Korfbalvereniging Triade is een frisse en jonge vereniging. Door het terugtreden van een bestuurslid zoeken wij een nieuw bestuurslid, zodat het bestuur uit vijf personen bestaat. Ieder bestuurslid heeft een eigen taak, de taak die wegvalt is die van algemeen bestuurslid ledenwerving. Je bent hiermee het aanspreekpunt bij acties die bedoelt zijn om nieuwe leden aan te trekken.

Wat verwachten wij van jou?
– Je bent kritisch
– Wilt je inzetten voor korfbalvereniging Triade
– Bent 7-9 keer per jaar aanwezig tijdens de bestuursvergaderingen(meestal op donderdagavond, ongeveer 2 uur lang)
– Eventueel extra vergaderingen of evenementen bijwonen/opzetten

Wat kun je van ons verwachten?
– Veel ruimte om creatieve plannen te ontwikkelen
– 150 dankbare leden, die dankzij jou kunnen sporten
– Invloed op een grote club sporters
– Alle steun en medewerking van het huidige bestuur tijdens je werkzaamheden
– Direct alle vrijwilligerspunten gevuld!

Wij vragen expliciet ouders van jeugdleden om te reageren. Dit biedt juist jullie de mogelijkheid om inspraak te hebben en goede ideeën voor jeugdleden en nieuwe leden in te brengen. Uiteraard zien wij ook graag geïnteresseerden tegemoet die niet voldoen aan bovenstaande vraag.

Dus wil jij weten wat er speelt, waarom keuzes gemaakt worden en hier invloed op hebben binnen KV Triade? Mail het bestuur op bestuur@kvtriade.nl